GangstaLean Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 Hej! Jag har lite problem när jag ska ladda up video klipp på YT. Jag laddar upp ett video klipp som är 2min långt, och 50 mb stor. När jag trycker på ladda upp så står det klart om 5 sec, och när hela den blåa saken har gått, så bara hackar datorn och inget händer. Tacksam för svar. 250Fm ges bort för hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Battlefront Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 Hur snabbt internet har du? Att ladda upp en fil på 50 MB med 2 Mbit/s tar ca. 13 min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 Berätta hur snabb internet du har. Jag laddar upp klipp på utube som är 5min+ långa på en halv sekund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 Berätta hur snabb internet du har. Jag laddar upp klipp på utube som är 5min+ långa på en halv sekund. Nej, för det inte går. Då måste filen vara väldigt liten typ, 5 MB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 Berätta hur snabb internet du har. Jag laddar upp klipp på utube som är 5min+ långa på en halv sekund. Oj, nu blev din e-pe*is längre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 23 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 1mbits i seconden xD men det står att det tar 8 seconder, sen när den är "klar" så hackar hela datan!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 1mbits i seconden xD men det står att det tar 8 seconder, sen när den är "klar" så hackar hela datan!!!! Hur bra är din dator? Är den typ 6 år gammal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 23 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Lol, jag pröva typ 10 gånger i rad, och det funka! Här e videon om ni vill se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaSvampen Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 Lol, jag pröva typ 10 gånger i rad, och det funka! Här e videon om ni vill se Vart kommer du ifrån?Texten på videon är typ kinesiska elr nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xagez Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 (redigerat) Lol, jag pröva typ 10 gånger i rad, och det funka! Här e videon om ni vill se Vart kommer du ifrån?Texten på videon är typ kinesiska elr nått. Kinesiska? Kan du inte se någon skillad på kinesiska och polska?.. Du prickade fel som in i... Polskt alfabet: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm...sh-alphabet.png Kinesiskt alfabet: http://www.chinatownconnection.com/images/chinphonetic.gif (?) Men du kan i alla fall köra combat sniper, TS. Om du skulle ha det på PC skulle jag gärna möta dig ;) Redigerat 24 Februari 2010 av Xagez Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 Han kanske är polack ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.