💬
Logga in
Fuska.se
Tyvärr så hittades inte spelet =( Vi har därför skickat dig till första sidan.

Längd Och Vikt

166 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Runt 190cm

Runt 60kg

14 och du är nästan 2 meter?.. Ska inte alla i södra Sverige vara korta? (Antar att du bor i södra Sverige)

Runt 180cm

Runt 68kg

det finns en kille i min skola

han är lika lång som han var i 7:an och han är 1.90-2m tror jag

han går i 8:an nu

Jag bor i södra Sverige, går i 7:an och är strax över 1.90m.

Nivå 0 · Nykomling

Småttingar.

1.90

108kg

Kraftig, kort sagt.

Man kan lätt missuppfatta när någon säger ett nummer över 100, det är inte som om jag ser ut som en blåval, folk tror alltid jag väger runt 90, är väl så jag är byggd helt enkelt. Tränar mycket and whatnot.

Senast ändrad:

25 Feb 2010
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Småttingar.

1.90

108kg

Kraftig, kort sagt.

Man kan lätt missuppfatta när någon säger ett nummer över 100, det är inte som om jag ser ut som en blåval, folk tror alltid jag väger runt 90, är väl så jag är byggd helt enkelt. Tränar mycket and whatnot.

M trist och höra sånt pga att folk har lyssnat för mycket på BMI-skräpet.

I dagsläget så tror folk att, har man över 26 i BMI så är man för fet och ska ut och bränna ner allt fett.

Så är det inte för alla, det handlar om ens muskelmassa också samt benstomme.

Sen är man också trött på snacket om att man ska väga ungefär lika mycket som sin längd eller mindre annars är man för fet... suckar.

1.80

87kg

Kör Thaiboxning och måste hamna under 77kg för att tävla i 70 kg's viktklassen, annars åker jag väl på spö om jag får en smäll av dem jag sett tävla i 80kg + :D .

Nivå 0 · Nykomling

178 cm

76 kg

Nivå 0 · Nykomling Moderator

1.94

84kg.

Senast ändrad:

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Småttingar.

1.90

108kg

Kraftig, kort sagt.

M trist och höra sånt pga att folk har lyssnat för mycket på BMI-skräpet.

I dagsläget så tror folk att, har man över 26 i BMI så är man för fet och ska ut och bränna ner allt fett.

Så är det inte för alla, det handlar om ens muskelmassa också samt benstomme.

Sen är man också trött på snacket om att man ska väga ungefär lika mycket som sin längd eller mindre annars är man för fet... suckar.

1.80

87kg

Kör Thaiboxning och måste hamna under 77kg för att tävla i 70 kg's viktklassen, annars åker jag väl på spö om jag får en smäll av dem jag sett tävla i 80kg + :D .

Ja, muskler har rätt så mycket högre densitet än fett.

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

1,70m

50kg

Nivå 0 · Nykomling

172 cm

53 kg

Jag är rätt nöjd med min längd och vikt. :)

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Längd 1,67

Vikt 50kg

Jag tränar ganska mycket.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Ja, muskler har rätt så mycket högre densitet än fett.

5 gånger faktiskt.

↗ till inlägget

Längd 1,67

Vikt 50kg

Det märks inte.
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Längd 1,67

Vikt 50kg

Det märks inte.

Måste man väga mycket för att vara stark?

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
1.90 m & 81 kg. Tumregeln är ju att dra av ca 10 cm från någons längd eftersom alla ska va störst bäst & vackrast på internet (:
Nivå 0 · Nykomling

169cm lång.

Väger 56kg.

Tränar men kanske inte exakt märks.

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Cirka ~185cm lång. Väger 61kg

26 Feb 2010
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

165 cm och 45 kg. Mitt BMI är runt 16. -.-'

Men alla tycker jag äter mycket mer än de skulle tro att jag gör, så det är väl så att min mage är bra på att jobba.

Annat än att jag är ca 1.80 och väger typ 55 kg, så "lider" jag samma sak.

Samma, fast det börjar knasa sig dom senaste dagarna, då jag började tröstäta och då gick inte något bort så jag gick upp 5kg på 2 dagar..

1.79cm lång och 62kg smal.

Är vältränad men.. tränar inte. :3

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Men alla tycker jag äter mycket mer än de skulle tro att jag gör, så det är väl så att min mage är bra på att jobba.

Samma, fast det börjar knasa sig dom senaste dagarna, då jag började tröstäta och då gick inte något bort så jag gick upp 5kg på 2 dagar..

5 kg på 2 dagar <__<? Det är fysiskt omöjligt, såvida du inte samlat på dig massor av vatten men då hade du sett svullen ut. Enda sättet som det kan vara verkligt är att du först vägt dig utan att ha ätit och och efter att ha skitit, och sen vägt dig efter två dar full av mat, piss och skit och massa kläder på dig. -.-'

Senast ändrad:

27 Feb 2010
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Hög inslamning i dina vätskedepåer? Du går inte upp 5 kilo av fettmassa/muskelmassa på två dagar, inte ens om du pepprar i dig ryssfemmor eller annat stuff. En teori är att du tröstätit och du har fått i dig mycket kolhydrater, du får mer vätskeinsamlingar i kroppen ju mer kolhydrater du får i dig.
Nivå 0 · Nykomling

133 cm, 28 kilo och BMI ???? ingen har sakt något fast käner mig nästan tjok(fast är ej det).

jag äter ej mycket men om man vil bli tunare så ska man äta nytigt och träna regelbundet.Då kan man äta väldigt mycket (om det är nytigt).Sen behöver man ej vara Tjock om man väger mycket.Muskler väger mycket mer än fett.

bara så ni vet

Nivå 0 · Nykomling

133 cm? Det är kort det för en tioåring.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.