Hoppa till innehåll

Längd Och Vikt


Gäst DarkLight
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 166
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

165 cm och 45 kg. Mitt BMI är runt 16. -.-'

Men alla tycker jag äter mycket mer än de skulle tro att jag gör, så det är väl så att min mage är bra på att jobba.

Annat än att jag är ca 1.80 och väger typ 55 kg, så "lider" jag samma sak.

 

Samma, fast det börjar knasa sig dom senaste dagarna, då jag började tröstäta och då gick inte något bort så jag gick upp 5kg på 2 dagar..

 

1.79cm lång och 62kg smal.

Är vältränad men.. tränar inte. :3

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

165 cm och 45 kg. Mitt BMI är runt 16. -.-'

Men alla tycker jag äter mycket mer än de skulle tro att jag gör, så det är väl så att min mage är bra på att jobba.

 

Annat än att jag är ca 1.80 och väger typ 55 kg, så "lider" jag samma sak.

 

Samma, fast det börjar knasa sig dom senaste dagarna, då jag började tröstäta och då gick inte något bort så jag gick upp 5kg på 2 dagar..

 

1.79cm lång och 62kg smal.

Är vältränad men.. tränar inte. :3

 

5 kg på 2 dagar <__<? Det är fysiskt omöjligt, såvida du inte samlat på dig massor av vatten men då hade du sett svullen ut. Enda sättet som det kan vara verkligt är att du först vägt dig utan att ha ätit och och efter att ha skitit, och sen vägt dig efter två dar full av mat, piss och skit och massa kläder på dig. -.-' Redigerat av Draghon
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

165 cm och 45 kg. Mitt BMI är runt 16. -.-'

Men alla tycker jag äter mycket mer än de skulle tro att jag gör, så det är väl så att min mage är bra på att jobba.

 

Annat än att jag är ca 1.80 och väger typ 55 kg, så "lider" jag samma sak.

 

Samma, fast det börjar knasa sig dom senaste dagarna, då jag började tröstäta och då gick inte något bort så jag gick upp 5kg på 2 dagar..

 

1.79cm lång och 62kg smal.

Är vältränad men.. tränar inte. :3

 

Hög inslamning i dina vätskedepåer? Du går inte upp 5 kilo av fettmassa/muskelmassa på två dagar, inte ens om du pepprar i dig ryssfemmor eller annat stuff. En teori är att du tröstätit och du har fått i dig mycket kolhydrater, du får mer vätskeinsamlingar i kroppen ju mer kolhydrater du får i dig.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

133 cm, 28 kilo och BMI ???? ingen har sakt något fast käner mig nästan tjok(fast är ej det).

jag äter ej mycket men om man vil bli tunare så ska man äta nytigt och träna regelbundet.Då kan man äta väldigt mycket (om det är nytigt).Sen behöver man ej vara Tjock om man väger mycket.Muskler väger mycket mer än fett.

bara så ni vet

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

5 kg på 2 dagar <__<? Det är fysiskt omöjligt, såvida du inte samlat på dig massor av vatten men då hade du sett svullen ut. Enda sättet som det kan vara verkligt är att du först vägt dig utan att ha ätit och och efter att ha skitit, och sen vägt dig efter två dar full av mat, piss och skit och massa kläder på dig. -.-'

Inte riktigt, jag borde äter och går på toa otroligt mycket.

Jag har mellanmål, till mitt mellanmål, jag äter middag till min middag.

Om ni skulle sett vad jag äter på en dag skulle ni fått ett bord som typ på 'Du är vad du äter'.

Men allt det åker ut genom svett, urin och avföring.

 

Dom närmaste dagarna då jag gick upp så var jag sjuk och deprimerad så jag gick inte alls mycket på toa och jag svettades inte då min lägenhet är ganska kylig för.. typ.. kyla är awesomeness.

 

Therefore så gick jag upp 5 kilo, och det är mycket möjligt att göra det, Draghon.

Lika möjligt som det är att gå ner 2-3kg genom att bajsa.

 

Hög inslamning i dina vätskedepåer? Du går inte upp 5 kilo av fettmassa/muskelmassa på två dagar, inte ens om du pepprar i dig ryssfemmor eller annat stuff. En teori är att du tröstätit och du har fått i dig mycket kolhydrater, du får mer vätskeinsamlingar i kroppen ju mer kolhydrater du får i dig.
Jag vettefan egentligen vad jag åt, vad jag vet är att jag gick upp 5, kanske 5.5kilo på två dagar.

Nu har jag dock tränat bort dom, dock.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

5 kg på 2 dagar <__<? Det är fysiskt omöjligt, såvida du inte samlat på dig massor av vatten men då hade du sett svullen ut. Enda sättet som det kan vara verkligt är att du först vägt dig utan att ha ätit och och efter att ha skitit, och sen vägt dig efter två dar full av mat, piss och skit och massa kläder på dig. -.-'

Inte riktigt, jag borde äter och går på toa otroligt mycket.

Jag har mellanmål, till mitt mellanmål, jag äter middag till min middag.

Om ni skulle sett vad jag äter på en dag skulle ni fått ett bord som typ på 'Du är vad du äter'.

Men allt det åker ut genom svett, urin och avföring.

 

Dom närmaste dagarna då jag gick upp så var jag sjuk och deprimerad så jag gick inte alls mycket på toa och jag svettades inte då min lägenhet är ganska kylig för.. typ.. kyla är awesomeness.

 

Therefore så gick jag upp 5 kilo, och det är mycket möjligt att göra det, Draghon.

Lika möjligt som det är att gå ner 2-3kg genom att bajsa.

 

Jag samlade på mig bajs i en vecka då jag hade förstoppning, då gick jag ned 3kg efter lite laxeringsmedel och toabesök.

Men att gå upp 5kg låter på två dagar låtar extremt extremt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...