fimpen Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 (redigerat) Tjena, ska beställa neoner till datorn ikväll, men jag vet inte vad som passar till och i min dator och vad jag kan köpa som inte kostar för mycket. Ska jag ha en eller 2? Eller till och med fler? :o Har sett nån som skrev att den hade 3-4 elr va det var. Som man ser på andra bilden har jag inte så jätte mycket utrymme i den men det ska nog gå. http://i45.tinypic.com/255qbn4.jpg http://i45.tinypic.com/34fzhnt.jpg Redigerat 23 Februari 2010 av fimpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Neon till datorn? Ser inte ens bra ut. Numera ska datorn vara så neutral som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 23 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Jag skiter i om det ser bra ut elr inte enligt dig, jag ska iaf ha det, vettiga svar tack... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Neon till datorn? Ser inte ens bra ut. Numera ska datorn vara så neutral som möjligt. Han kanske tycker det är snyggt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Jag skiter i om det ser bra ut elr inte enligt dig, jag ska iaf ha det, vettiga svar tack... Nu var det så att du delvis frågade oss om våra åsikter kring neonet, och jag sa min. Neon till datorn? Ser inte ens bra ut. Numera ska datorn vara så neutral som möjligt. Han kanske tycker det är snyggt? Öppna inte munnen om du inte har något att bidra till diskussionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CRAAZY Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 Neon till datorn? Ser inte ens bra ut. Numera ska datorn vara så neutral som möjligt. Han kanske tycker det är snyggt? Öppna inte munnen om du inte har något att bidra till diskussionen. han öppnade inte munnen, han srev ;) :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 Neon till datorn? Ser inte ens bra ut. Numera ska datorn vara så neutral som möjligt. Han kanske tycker det är snyggt? Öppna inte munnen om du inte har något att bidra till diskussionen. han öppnade inte munnen, han srev ;) :P Och hur fan vet du att han inte öppnade munnen medan han skrev? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 24 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 Men seriöst, det är ju helt jävla omöjligt att få hjälp här på fuska... Ska iaf köpa hem 3st gröna 10cm neoner och ett fläktgaller, försöker bara fixa frakten som värkar vara oerhört hög, 99kr för hur lite vikt som helst? :o Ajja tråden börjar spåra ur, ska ni skriva nått snälla kom med nått viktigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 Förstår dock inte vad du vill ha hjälp med, verkar ju som om du postar för att du vill att din dator ska bli snygg men när Kalphite säger vad han tycker är snyggt så blev det lite, ja, dålig stämning. Eller vill du bara veta om dom passar? Ta en tumstock och mät om du har 10cm ledigt någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 24 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 nej men skitsamma, pallar inte ta det nu. vad ja menade var ifall det skulle passa med grönt på en röd dator eller blått på röd dator, om jag ska ha 1-2 elr så osv. ville inte ha en enda åsikt om det är snyggt eller fult med neoner, iaf så vart det 3st 10cm gröna neoner + bio hazard fläkt galler. :) får de väl snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.