Hoppa till innehåll

Dator Neon


fimpen
 Dela

Rekommendera inlägg

Tjena, ska beställa neoner till datorn ikväll, men jag vet inte vad som passar till och i min dator och vad jag kan köpa som inte kostar för mycket. Ska jag ha en eller 2? Eller till och med fler? :o Har sett nån som skrev att den hade 3-4 elr va det var. Som man ser på andra bilden har jag inte så jätte mycket utrymme i den men det ska nog gå.

http://i45.tinypic.com/255qbn4.jpg

http://i45.tinypic.com/34fzhnt.jpg

Redigerat av fimpen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skiter i om det ser bra ut elr inte enligt dig, jag ska iaf ha det, vettiga svar tack...

 

Nu var det så att du delvis frågade oss om våra åsikter kring neonet, och jag sa min.

 

Neon till datorn?

Ser inte ens bra ut.

 

Numera ska datorn vara så neutral som möjligt.

Han kanske tycker det är snyggt?

 

Öppna inte munnen om du inte har något att bidra till diskussionen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Neon till datorn?

Ser inte ens bra ut.

 

Numera ska datorn vara så neutral som möjligt.

Han kanske tycker det är snyggt?

 

Öppna inte munnen om du inte har något att bidra till diskussionen.

 

han öppnade inte munnen, han srev ;) :P

 

Och hur fan vet du att han inte öppnade munnen medan han skrev?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men seriöst, det är ju helt jävla omöjligt att få hjälp här på fuska... Ska iaf köpa hem 3st gröna 10cm neoner och ett fläktgaller, försöker bara fixa frakten som värkar vara oerhört hög, 99kr för hur lite vikt som helst? :o Ajja tråden börjar spåra ur, ska ni skriva nått snälla kom med nått viktigt...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Förstår dock inte vad du vill ha hjälp med, verkar ju som om du postar för att du vill att din dator ska bli snygg men när Kalphite säger vad han tycker är snyggt så blev det lite, ja, dålig stämning. Eller vill du bara veta om dom passar? Ta en tumstock och mät om du har 10cm ledigt någonstans.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nej men skitsamma, pallar inte ta det nu. vad ja menade var ifall det skulle passa med grönt på en röd dator eller blått på röd dator, om jag ska ha 1-2 elr så osv. ville inte ha en enda åsikt om det är snyggt eller fult med neoner, iaf så vart det 3st 10cm gröna neoner + bio hazard fläkt galler. :) får de väl snart

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...