Harold Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 Hejsan, min kompis länkade denna fantastiska låt till mig för ett tag sedan: Vet någon var jag kan hitta mer låtar av honom? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaSvampen Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 Det är Michael Jackson som har gjort låten. We are the world heter de. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 (redigerat) Han menade denne storslagne artist, som kallar sig "Member". Jag undrar också var man kan hitta fler låtar av honom, han sjunger ju underbart. <3 Redigerat 26 Februari 2010 av Juicelol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 27 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Ja, jag vill ha mer av han som sjunger låter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Obvious troll is obvious, låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg