Pomegranate Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 (redigerat) Hejsan Jag undrar hur man byter från sin nuvarande familj till en annan!?!?!?!?!? Kan nån hjälpa/ :rolleyes: Redigerat 7 Mars 2010 av AMIR23 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 Hejsan Jag undrar hur man byter från sin nuvarande familj till en annan!?!?!?!?!? Kan nån hjälpa/ :rolleyes: då klicka på 2 hus som är å den blåa menyn i det nedersta vänsterhörnet om du håller så ska det stå "byt aktiv familj" tror jag när du trycker på den kommer du att lämna den familjen sen tar du välj hushåll och tar den familj du vill ha men när du byter förlorar du alla önskningar med den familjen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 9 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Tack :D :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 11 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 En fråga till:om man har gjort en familj och bor i Sunset Valley men man vill flytta familjen till Riverview, Går det att göra så? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg