Hoppa till innehåll

Vilket Gta Är Bäst?


Torcida
 Dela

Rekommendera inlägg

Liten bump, men vill inte skapa ny tråd i onödan.

 

Jag föredrar Vice City, älskar Miami Vice miljöerna och 80-talskänslan i det spelet. Ray Liotta i huvudrollen är grymt, fast trean har ju Michael Madsen i rollistan och att klå det är inte lätt. San Andreas är grymt det också. Fyran gillade jag inte så mycket dock. Det som är så starkt med GTA-spelen bortsett från fyran är ju miljöerna, de är inte kopior, de är tolkningar. San Andreas har tre städer som är baserade på San Fransisco, Los Angeles och Las Vegas. Man känner igen sig när man går omkring i alla områden, man vet vart man är, men allt är inte kopierat. Nya saker är tillagda och de ger spelaren känslan man får när man är på platsen under just det tillfället som spelen utspelar sig. Det är det som är så starkt med Vice City, San Andreas och trean, men också är det just det som är så klent med fyran.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 89
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gta san andreas är lätt bäst! Men det rinner bort med tiden :o :(

Annars så kör jag Gta Iv nu.

Längtar tills gta V, hoppas att alla städer är med där och motorväg emellen eller båt eller nånting. Fast med as grym grafik. Vice city, san andreas medfler..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Längtar tills gta V, hoppas att alla städer är med där och motorväg emellen eller båt eller nånting. Fast med as grym grafik. Vice city, san andreas medfler..

Medfler? Menar du med Liberty också? Lite krångligt att köra igenom hela Usa, först från Miami (Vice City), sen Liberty City och sen Los Angeles (Los Santos) i ett och samma spel. Förresten, vad spelar grafiken för roll ens? Visst att GTA-spelen skiljer sig extremt mycket mellan 2D och 3D men jag har betydligt mycket mer roligt i GTA: Vice City än i GTA IV även om grafiken är bättre i fyran.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...