iCUbe Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 (redigerat) Hej, jag miggade min Druid igår till en annar server. Först fick jag ett mail där det stog att det skulle ta upp till fem dagar, Nån timme senare fick ett till mail där det stog att det var klart, men sen när jag försöker logga in på druiden står det '' You cannot log in until the character update process you recently initiated is complete ''. Och i brevet är det en länk, när jag går in på länken står det '' Account Error'' . Redigerat 27 Februari 2010 av SaaiN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 (redigerat) Hej, jag miggade min Druid igår till en annar server. Först fick jag ett mail där det stog att det skulle ta upp till fem dagar, Nån timme senare fick ett till mail där det stog att det var klart, men sen när jag försöker logga in på druiden står det '' You cannot log in until the character update process you recently initiated is complete ''. Och i brevet är det en länk, när jag går in på länken står det '' Account Error'' .Det finns inget vanliga spelare kan göra åt saken. Du får kontakta Blizzard HÄR Redigerat 27 Februari 2010 av Critical Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 Är du säker på att e-mail:et inte var för att se att Blizzard hade fått pengarna eller något sånt? Testa vänta 1-3 dagar annars kontakta blizzard via länken Critical gav. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 Hej, jag miggade min Druid igår till en annar server. Först fick jag ett mail där det stog att det skulle ta upp till fem dagar, Nån timme senare fick ett till mail där det stog att det var klart, men sen när jag försöker logga in på druiden står det '' You cannot log in until the character update process you recently initiated is complete ''. Och i brevet är det en länk, när jag går in på länken står det '' Account Error'' .Klart står för att det visar sig att förflyttningen är redo, du måste själv bekräfta att du vill migrera det genom att betala på sista steget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 1 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Jag kom på hur man skulle göra, men tack endå =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg