Hoppa till innehåll

Migration

iCUbe

Rekommendera inlägg

Hej, jag miggade min Druid igår till en annar server. Först fick jag ett mail där det stog att det skulle ta upp till fem dagar, Nån timme senare fick ett till mail där det stog att det var klart, men sen när jag försöker logga in på druiden står det '' You cannot log in until the character update process you recently initiated is complete ''. Och i brevet är det en länk, när jag går in på länken står det '' Account Error'' .

Redigerat av SaaiN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej, jag miggade min Druid igår till en annar server. Först fick jag ett mail där det stog att det skulle ta upp till fem dagar, Nån timme senare fick ett till mail där det stog att det var klart, men sen när jag försöker logga in på druiden står det '' You cannot log in until the character update process you recently initiated is complete ''. Och i brevet är det en länk, när jag går in på länken står det '' Account Error'' .

Det finns inget vanliga spelare kan göra åt saken. Du får kontakta Blizzard HÄR Redigerat av Critical
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Klart står för att det visar sig att förflyttningen är redo, du måste själv bekräfta att du vill migrera det genom att betala på sista steget.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...