Gäst DarkLight Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Jag ändrade min presentation idag och försökte skriva in "<" tecknet i pressen, men det verkar inte fungera. Kommer upp helt andra tecken? Vad kan detta bero på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Fel tagnentbordsspråk/inställningar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Fel tagnentbordsspråk/inställningar ? Nej, allt är på svenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Jag ändrade min presentation idag och försökte skriva in "<" tecknet i pressen, men det verkar inte fungera. Kommer upp helt andra tecken? Vad kan detta bero på? ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 När jag endast sätter ut < och > så blir det < istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 När jag endast sätter ut < och > så blir det < istället. Det är precis samma sak jag får. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Tryck där en gång eller två så borde det funka sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Tryck där en gång eller två så borde det funka sen. Det fungerar fortfarande inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 Tryck där en gång eller två så borde det funka sen. Det fungerar fortfarande inte. Fungerade mitt tips då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 Tryck där en gång eller två så borde det funka sen. Det fungerar fortfarande inte. Fungerade mitt tips då? Tyvärr inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 Är det bara i pressen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Verkar fungera att skriva det i inlägg < Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.