Ibanez Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 Tjena, jag och några fler ska göra en Star Wars fan film och vi behöver ett program så man kan göra skepp, utomjordingar e.t.c. Kommer Sony Vegas fungera till det? För jag känner nämligen en kille som har det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Sony Vegas är inte bra att göra sådana effekter i. Har du testat Adobe After Effects? Isåfall, lär dig det och du kommer kunna göra riktigt schyssta effekter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 11 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 Hej okej förlåt om det är lite som en bump. Men jag har en massa modeller och en ''green screen'' hörna, fungerar Adobe after effects till att redigera green screen filmade filmer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Battlefront Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 Hej okej förlåt om det är lite som en bump. Men jag har en massa modeller och en ''green screen'' hörna, fungerar Adobe after effects till att redigera green screen filmade filmer? Ja, After Effects klarar green screen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.