gongong Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Ja vad tycker i om de två första avslöjade generation 5 pokémonarna zorua och zoroark? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 (redigerat) Fula som stryk, men vad kan man förvänta sig? Folk som inte vet: http://www.serebii.net/generation5/ Redigerat 1 Mars 2010 av EmoNerdChild Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Dom var riktigt fula! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Dom ser väl helt okej ut enligt mig, Pokemon börjar dock bli lite uttjatat... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 3 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2010 Hoppas på att resten av pokemonen blir "snyggare". Men jag tänker iaf spela sen när det kommer ut på engelska. Gissar att det händer typ tidigt 2012. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueUmbreon Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 här är nåra till http://www.pokemonelite2000.com/forum/showthread.php?t=56734 här är nåra till http://www.pokemonelite2000.com/forum/showthread.php?t=56734 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 Nej inte "riktiga" pokemon... Citat från sidan, "Hi, my name's Mark and I started to draw my own Pokémon about 4 years ago with my good friend Robert Micklethwaite" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 This. Jävla franchise-mjölkning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 This. Jävla franchise-mjölkning. xD Den var bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Roserade53 Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Ska dom här killarna aldrig ge upp:P, räcker bra med 490st att hålla reda på!.. Satsa hellre på att hitta på nya spel med nya handlingar och nya attacker, ska bli kul att se nya HG och SS men sen vill man ju gärna se nytt spel med nya Handling , inga fler remakes TACK. Min åsikt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 för mig så är det skit tråkigt med nya pokemon dom två första generationerna va bra. ska dom göra mer spel ska det vara typ omgjorda tex. Firered heartgold soulsilver osv. eller a inte omgjorda låt oss säga ''förfinade'' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Roserade53 Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 isåfall så skulle man ju vilja ha en annan handling.. FR/LG är ju precis lika som föregångarna Gul/röd och blå. Menar att de skulle vara kul med lite ny handling, sen håller jag med om att dom versionerna är helt outstanding!:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg