Fuzioner Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 Hejsan, jag är i en liten irriterande situation då jag gång på gång har misslyckat med att skriva ut på en skiva. Jag använder just nu Epsons program som heter "Epson Print CD". Skivorna jag vill skriva ut på är DVD+R DL . Enligt wesellcd.com så ska måtten vara 21-118mm. Jag skev in dom på Epsons "Diameter" inställning och skrev ut. Resultaten blir gång på gång så här: (se bild) Altså blir det hela tiden vitt längst ner :@ Snälla hjälp mig, för jag tvivlar på att jag har skrivit in fel mått, börjar tro att det är fel på skrivaren :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 slut på bläck? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 Vad är det som ska vara 2 centimeter och 11 centimeter? Ingendera följer ju det måttet på din skiva. Testa skriva in något annat mått och se vad som händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 (redigerat) Vad är det som ska vara 2 centimeter och 11 centimeter? Ingendera följer ju det måttet på din skiva. Testa skriva in något annat mått och se vad som händer.Måtten innebär att man förklarar att skrivaren inte ska skriva 2 cm i diameter i mitten där hålet är och att hela skivan är 11,8 cm i diameter. Så måtten stämmer. Det kan vara en skada i själva bilden kanske? Hitta någon annan bild och testa. Eller testa en helt annan bild som inte har med saken att göra för att testa om det är fel på skrivaren. Redigerat 2 Mars 2010 av Draghon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.