Akizy Skrivet 15 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 Har ett Dns problem nu (80710102). Alltså internet funkar inte alls. Nåt hjälp med det här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Akizy Skrivet 16 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 (redigerat) Jag kommer inte ens inte på Psn, Min pappa har just bytit internet leverantör till boxer ( kanske det som är felet, Om det är det, Hur fixar jag det? Förresten har det kanske kommit nån uppdatering på sistonde? Kan ju vara det att den inte kan uppdatera när dns-en inte funkar. Edit: Sry för dubbel post Redigerat 16 Mars 2010 av Akizy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 16 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 Jag kommer inte ens inte på Psn, Min pappa har just bytit internet leverantör till boxer ( kanske det som är felet, Om det är det, Hur fixar jag det? Förresten har det kanske kommit nån uppdatering på sistonde? Kan ju vara det att den inte kan uppdatera när dns-en inte funkar. Edit: Sry för dubbel post Boxer, internet? Du menar att hon bytt till boxer till tvn som går genom internet.. kanske är något fel så så testa att starta om routern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Akizy Skrivet 16 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 Har testat starta om den funkar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 16 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 Varför försöker du inte själv? Jag tror inte någon annan vet mer om det här problemet än personen som innehar det. (Du.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.