Han skulle köpt Battlefield Bad Company 2 ju, fast om han tycker de var grymt så är de ju bra!
Fast jag personligen tyckte att BF:BC2 betat var mer beroendeframkallande än MW2 var.
SEE YOU ON THE BATTLEFIELD!!!! :evil:
Han skulle köpt Battlefield Bad Company 2 ju, fast om han tycker de var grymt så är de ju bra!
Fast jag personligen tyckte att BF:BC2 betat var mer beroendeframkallande än MW2 var.
↗ till inläggetHan skulle köpt Battlefield Bad Company 2 ju, fast om han tycker de var grymt så är de ju bra!
Japp, den 4:e april smäller det. När man lirade demon kände en känsla som inte MW2 har.
↗ till inlägget↗ till inläggetHan skulle köpt Battlefield Bad Company 2 ju, fast om han tycker de var grymt så är de ju bra!
Japp, den 4:e april smäller det. När man lirade demon kände en känsla som inte MW2 har.
du vet att det redan är ute va :-]?
↗ till inlägget↗ till inläggetHan skulle köpt Battlefield Bad Company 2 ju, fast om han tycker de var grymt så är de ju bra!
du vet att det redan är ute va :-]?
Fyller år den 4:e april, satsar att få det då :*
mina kompisar typ tvingade mig att köpa det men när jag klarade ut det på veteran så spelade jag det inte så mycket och online är typ som i COD 4. Personligen tycker jag COD 4 är roligare än MW2 så snart kommer jag att byta in det.
Nu har det gått nästan två veckor och har verkligen inte ångrat mig!
↗ till inläggetAnd i'm care sooo much.Nu har det gått nästan två veckor och har verkligen inte ångrat mig!
Jag förstår, alla har inte så bra smak för spel.
Men erkänn att dom kunde finslipat online-läget ganska mycket?
↗ till inläggetFinns massa spel som är bättre online än cod4, såattehh :ph34r:↗ till inläggetJag förstår, alla har inte så bra smak för spel.Nu har det gått nästan två veckor och har verkligen inte ångrat mig!
↗ till inläggetVad menar du?↗ till inläggetAnd i'm care sooo much.Nu har det gått nästan två veckor och har verkligen inte ångrat mig!
↗ till inläggetFinns massa spel som är bättre online än cod4, såattehh :ph34r:↗ till inläggetNu har det gått nästan två veckor och har verkligen inte ångrat mig!
nee.... Men okay, i'm patritoitic, i love CoD4 and i will allways do. So what?
+ Kan man vara patriot när det gäller spel? -.-
Snälla, ge upp engelskan... Det du gör nu är att våldta språket så hårt att en engelsman skulle gråta om han såg det här. Och exakt hur är det utvecklarnas fel att du har en dålig internetuppkoppling?
↗ till inläggetHaha klockrent, hade verkligen inte kunnat säga det bättre själv, tack.Snälla, ge upp engelskan... Det du gör nu är att våldta språket så hårt att en engelsman skulle gråta om han såg det här. Och exakt hur är det utvecklarnas fel att du har en dålig internetuppkoppling?
Även då jag inte stöder Zaaalzaa's påståenden, så tycker jag att MW 2's multiplayer var en stor besvikelse.
Allt är skit i MW2 MP imo (: Campers , nuke boosters , några super OP:ed vapen.
Vad är det för OP vapen alla snackar om? Det enda problemet jag stött på är campers men det är bara på vissa banor och händer inte alltid.
↗ till inläggetOnline-läget är ju alltif likadant på alla COD-spel men skulle klart vara kul om det kom nåt nytt som man kunde köra online!↗ till inläggetAnd i'm care sooo much.Nu har det gått nästan två veckor och har verkligen inte ångrat mig!
↗ till inläggetDet där var ganska roligt...=DDet du gör nu är att våldta språket så hårt att en engelsman skulle gråta om han såg det här.
MW2 slår MW enligt mig. Visst kort kampanj men riktigt bra gjort och MPn var bättre än på det förra.
Du gjorde ett bra val med att köpa det ;)
så här är det enligt mig ;P
MW:
story:
har en ganska lång kampanj och bra är den. :)
Online:
Spela det väldigt mycket innan BFBC2 och MW2 kom ut.
du går upp i lvl, tjänar nya vapen, många roliga online spel modes, saker du kan sätta på vapnena
MW2
Story:
Ganska kort kampanj men rolig, USA blir attackerade av ryssarna om jag har fattat det rätt ;)
Online:
väldigt roligt på online. Du lvlar, tjänar vapen, embems, callsings, saker till dina vapen, nya banor (ofc) och lite sådant ;)
Övrigt:
Nu har du special ops du kan göra själv eller med vänner online eller hemma. väldigt roligt enligt mig ;D
Annars:
Om du gillar att snipra ska du köra bad company 2 (btbd2) ett väldigt bra sniper spel där du har plats att snipra, inte som på MW,MW2 då
↗ till inläggetDen är typ 6 timmar lång? :rolleyes:story:
har en ganska lång kampanj och bra är den. :)
ja, det är ju inte mycket man får för pengarna om man vill spela kampanj xD
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in