Nenni91 Skrivet 19 April 2004 Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 Kan någon förklara hur man klara bossen när gubben tar svampar av en och när sköldpaddan med taggar kastar hammar på en?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 21 April 2004 Rapport Dela Skrivet 21 April 2004 pröva alla attacker som finns.... man måste pröva sig fram=)och du måste vara i en hög level=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nenni91 Skrivet 2 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Men jag e på level !0 på både Mario o Luigi... men när han gtar svampar så kan man ju inte slå honom med hammarn...Varför inte?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Du ska hoppa upp har jag för mig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nenni91 Skrivet 5 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 men på bilden blir det en hammare...och jag försöker slå men han kan ta svamp ändå...då vinner man ju aldrig över dom... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 gå upp i en högre level=( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 Är det spelet roligt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ottersten Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 heej jag behöver hjälp med koppan på hoohoo mountain kan nån hjälpa mej??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 om du menar kopan som står i vägen så måste du ha lärt dig att använda hand teknikerna först! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nenni91 Skrivet 31 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 gå upp i en högre level=(hur då...jag kan inte komma i en högre level eftersom jag e på den bana och kan inte köra nån annan bana. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Jag behöver hjälp med Mother Pirhana på Airport... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Du menar Popple och Rookie. Låt en ta en och en ta den andra Skifta ibland och sätt en BROS attack när du har lust Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg