Lukas145 Skrivet 3 Mars 2010 Rapport Skrivet 3 Mars 2010 jo jag undrar en till sak när man har klarat alla plis uppdrag alltså eliminerat alla kriminella som polisen sökte efter i alla städer. alltså i polis datorn, vad får man när man har klarat alla för på gta san när man klara någon antal uppdrag på brandbilen då skada det inte liv när man bran eller nåt... eller ambulansen typ man fr mer hp.... men nu vill jag veta vad man får när man gör polis uppdrag på gta IV Citera
fimpen Skrivet 3 Mars 2010 Rapport Skrivet 3 Mars 2010 (redigerat) Du får pengar och en trophy om du spelar på PS3, achievement på XBOX. Redigerat 3 Mars 2010 av fimpen Citera
Lukas145 Skrivet 3 Mars 2010 Författare Rapport Skrivet 3 Mars 2010 okej jag gjorde döda alla men fick ingen trophy... Citera
fimpen Skrivet 3 Mars 2010 Rapport Skrivet 3 Mars 2010 Du ska göra det på alla 3 öar, det är som olika länder och nya uppdrag på varje ö. ;) Citera
Lukas145 Skrivet 3 Mars 2010 Författare Rapport Skrivet 3 Mars 2010 jag har dödat exakt alla på alla öar:P Citera
fimpen Skrivet 3 Mars 2010 Rapport Skrivet 3 Mars 2010 Då ska du ha trophyn, antagligen om du inte har den så ska det vara att du faktiskt har missat en på wanted listan. :( Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.