puppyangel Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 (redigerat) Nu har jag kommit en bit i Ganondorf's Castle (tack vare en guide..XD)men guiden förklarar inte så bra när det gäller "Ganon's Castle - Destroy the Fire Barrier" jag får inte tag på en utav de fem silver rupees. så om du vet berätta hur...! och "Ganon's Castle - Destroy the Purple Barrier" där behöver jag hjälp med det första rummet som man kommer till. hoppas att någon fattar vad jag menar för jag förklarar så dåligt. Redigerat 13 Mars 2010 av puppyangel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 vilket spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 Han heter Ganon, inte Canon. Du snackar om OOT va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puppyangel Skrivet 5 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 (redigerat) vilket spel? Zelda Ocarina of time Han heter Ganon, inte Canon.Du snackar om OOT va? ..vad vet ja,...<_< jag vet inte vad OOT är för nått...-.- Redigerat 5 Mars 2010 av puppyangel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 OcarinaOfTime vilket det tydligen är Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puppyangel Skrivet 5 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 OcarinaOfTime vilket det tydligen är okej...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 Han heter Ganon, inte Canon. Du snackar om OOT va? ..vad vet ja,...<_< jag vet inte vad OOT är för nått...-.- OOT = ocarina of time ;_; Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 Håll er till ämnet och hjälp trådskaparen istället! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 24 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 Ganska svårt, kommer faktist inte ihåg så mycket. Längsen jag spelade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puppyangel Skrivet 2 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 okei...jag har fortfarande inte fått någon hjälp <_< jag får väl vara lite tydligare då. Spelet är OOT jag är i Ganondorf's Castle. och är nu i rummet "Destroy the Fire Barrier" där man ska ta alla "silver rupees" för att dörren ska låsas upp. det jag behöver hjälp med är: Jag får inte tag i en utav "silver rupees" jag kan ta alla utom en. jag har försökt med typ allt men hittar ingen lösning till hur jag ska få tag i den. snälla någon kan väl hjälpa mig på något sätt? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2010 testa sök på youtube det gör alltid jag när jag kört fast på nåt spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 5 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2010 http://www.zelda-sajten.com/ är en extremt bra sida kolla där :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg