Hej.
Någon som har nåt tips på en bra skräckis? Den ska riktigt läskig, men inte massa onödigt blod och massor av sånt. Behöver tips snabbt så skulle verkligen uppskatta om någon hade lust att svara idag iallafall.
:)
Hej.
Någon som har nåt tips på en bra skräckis? Den ska riktigt läskig, men inte massa onödigt blod och massor av sånt. Behöver tips snabbt så skulle verkligen uppskatta om någon hade lust att svara idag iallafall.
:)
Tänker efter om jag kan komma på nån bra skräckfilm
utan våld. Kommer på The Others. Har du inte sett den så
måste du göra det.
Våld får det gärna vara. Bara inte onödigt mycket. Vill inte att filmen ska fokusera för mycket på blod och splash effekter.
The Collector
Okej... Tycker du borde se Stay alive...
Ett annat tips som inte är en skräckis är Fight club..
Paranormal Activity
The hills have eyes II.
IT
http://www.fearnet.com/fearnetImages/imWgWaaaV2qYkkQ926Laaa1VVwIw==.jpg
The Ring, The Grudge etc
↗ till inläggetThe Ring, The Grudge etc
Bara uttjatade.
Karlsson på taket?
Skoja ;D
Kanske Jag vet vad du gjorde förra sommaren :D dom är svin bra. (not)
↗ till inläggetBättre än din Case 39 eller vad den hette -.-
-Paranormal Activity
-Darkness Falls
-Brain Dead :D (den är inte blodig)
Drag me to hell.
Såg The Haunting in Connecticut förra veckan, riktigt bra film. Sägs att det hänt på riktigt, men det tvivlar jag extremt starkt på.
Varnas för personer under 15
↗ till inläggetHar sett den ganska bra men vadå varnas för personer under 15 visst är den läbbig men inte lika läbbig som The Grudge!Såg The Haunting in Connecticut förra veckan, riktigt bra film. Sägs att det hänt på riktigt, men det tvivlar jag extremt starkt på.
Trailer.
Varnas för personer under 15
OnT: Tycker att du bör se The Haunting In Connecticut, The Grudge, The Happening, Night On The Elm Street, Dawn Of The Dead och One Missed Call!
The Mirrors
Silent Hill
Paranormal Activity
Splinter
Mirrors är nog den som lyckades skrämma mig mest... något obehaglig.
Japp, Mirrors är fan läskig.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in