Imagine Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Skrivet 5 Mars 2010 Först: Jag vet inte vilket forum man kan skapa denna tråd, men en Moderator kan gärna flytta om det är fel forum. OnT: Hur ändrar man storleken på en bild? Jag vill ha den i Fuska's storlek(20kb tror jag). Kan någon förklara? Citera
Saddam Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Skrivet 5 Mars 2010 Det blir väll automatiskt den storlek som man ska ha när man laddar upp en? Citera
Imagine Skrivet 5 Mars 2010 Författare Rapport Skrivet 5 Mars 2010 Tydligen inte. Står bara: Filen du vill ladda upp är för stor för din medlemsgrupp. Välj en mindre. Citera
Boffaroffe Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Skrivet 5 Mars 2010 Tryck Arkiv > Spara för webben. Där kan du lätt se hur stor din bild kommer vara när du sparar. Du kan också lätt ändra storleken och kvaliten. Citera
Imagine Skrivet 5 Mars 2010 Författare Rapport Skrivet 5 Mars 2010 Tryck Arkiv > Spara för webben. Där kan du lätt se hur stor din bild kommer vara när du sparar. Du kan också lätt ändra storleken och kvaliten. Tack, det funkade. ;)Du kan låsa denna tråd (om du vill). Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.