Ghostbuster9 Skrivet 6 April 2010 Rapport Dela Skrivet 6 April 2010 Jag var där fan för dig Lär dig titta upp grejer man fick 1kr för xbox spelen per styck jag fick typ 300kr för allt! säg inget om du inte vett nåt jävla bedragare.Det vet man ju redan från början så här mycket gav de för dessa spel: Lost Via Domus (PS3)=5 kronor (på Game fick jag 50 kronor för den) Gamecube spel=5 kronor styck Och min kompis skulle få 50 öre för ett PS2 spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 6 April 2010 Rapport Dela Skrivet 6 April 2010 Jag var där fan för dig Lär dig titta upp grejer man fick 1kr för xbox spelen per styck jag fick typ 300kr för allt! säg inget om du inte vett nåt jävla bedragare. Sen hade ju du kunnat sagt nej också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 6 April 2010 Rapport Dela Skrivet 6 April 2010 Byt inte in spel till affärer, hur dum får man bli Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 6 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2010 Jag gjorde inte det heller det är nog du som är dum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 6 April 2010 Rapport Dela Skrivet 6 April 2010 Jag var där fan för dig Lär dig titta upp grejer man fick 1kr för xbox spelen per styck jag fick typ 300kr för allt! säg inget om du inte vett nåt jävla bedragare. Varför skriver du då att du gjorde det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 6 April 2010 Rapport Dela Skrivet 6 April 2010 Jag gjorde inte det heller det är nog du som är dum.Nej nej vi säger så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 7 April 2010 Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 Gamestop är snåla de ger så lite för spelet som möjligt för att sälja det för mycket mer T.ex. Lost=5 kronor säljs för 149 kronor. Jag gillade gamestop förut men nu hatar jag de! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 7 April 2010 Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 Jag var där fan för dig Lär dig titta upp grejer man fick 1kr för xbox spelen per styck jag fick typ 300kr för allt! säg inget om du inte vett nåt jävla bedragare. Gnällkärring, det är ditt eget fel om du tackade ja. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GIGGA7 Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 Lås denna tråd den spårar ur! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WarCry Skrivet 30 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2010 Ofta man lämnar in för 1kr lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BajenGamer Skrivet 2 September 2010 Rapport Dela Skrivet 2 September 2010 Sälj inte till affärer sälj till kompisar/familj eller på internet typ blocket lr ngt XXXXD Btw om man ska sälja spel i affärer och man är yngre än 16 eller 18 kommer inte ihåg, då måste du oftast ha en vuxen med dig ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg