Ghostbuster9 Skrivet 26 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 Behövde pengar ;)Man ska inte sälja det spelet! Om du bytte in det skulle jag nog sagt Heavy Rain är ett för bra spel det får man inte byta in! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 26 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 Behövde pengar ;)Man ska inte sälja det spelet! Om du bytte in det skulle jag nog sagt Heavy Rain är ett för bra spel det får man inte byta in! Lol. Jag byter in alla mina spel nästan för att få nya, jag sparar inte dom för att få en fin "samling" :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaSvampen Skrivet 26 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 min syrra prövade spelet. alla mina sparningar försvann. jippie <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 27 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 min syrra prövade spelet. alla mina sparningar försvann. jippie <_< Men det gör väl inget? Jag menar trophies finns kvar och det är kul att köra om storyn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 Behövde pengar ;)Man ska inte sälja det spelet! Om du bytte in det skulle jag nog sagt Heavy Rain är ett för bra spel det får man inte byta in! Jo fast de var värt, eftersom pengarna gick till ett seminarium som en legend inom min sport höll, och sedan till God of War 3 också. Och de spelet kommer jag spela om och om igen, betydligt fler gånger en vad jag skulle göra med Heavy Rain. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaSvampen Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 det sög när man skulle byta blöja haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 27 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 (redigerat) det sög när man skulle byta blöja haha!Man får en trophie om man inte gör ett enda misstag när man tar hand om bebisen och den har jag fått. Har fått 39/57 trophies nu! Redigerat 27 Mars 2010 av Ghostbuster9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EMIN3M Skrivet 24 April 2010 Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 Måste köpa detta spel! Jag vet vem mördaren är:( men ska verkligen köpa de ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 24 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 Måste köpa detta spel! Jag vet vem mördaren är:( men ska verkligen köpa de ändå!Gör det visste också vem mördaren var innan men ändå så kanske du ser hur stort fan jag har blivit av spelet? OnT: Jag kör om den för fjärde gången nu och har fått 49/57 trophies! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 24 April 2010 Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 Meow, jag bytte RE5 mot Borderlands och Alone in the dark idag. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.