Gäst Swedishmoose Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 (redigerat) Hej Jag skulle vilja ha ett animerings program jag är nybörjare på sånt här så därför vill jag gärna ha ett lättare program. Så jag kan gör animerade filmer och sådant. Vet ni något sådant? Skriv gärna i tråden i så fall! Ps. INTE PHOTOSHOP Redigerat 6 Mars 2010 av Swedishmoose Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Adobe flash cs3 är väldigt bra animerings program. Annars Pivot stick figure animation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Swedishmoose Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Adobe flash cs3 är väldigt bra animerings program. Annars Pivot stick figure animation. Stickfigure har jag redan och det är väll en bra början men jag vill ha något lite mer än sträckgubbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Då tycker jag Adobe flash cs3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Ta adobe flash man kan göra spel också i det om man vill det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
99z Skrivet 10 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2010 Du swedishmoose gör du animationer bara för att det är kul eller är det liksom nån uppgift eller nåt.För om det är bara för skojs skull kanske det är liiiiiiiite onödigt att slösa pengar på adobe flash cs3.jag vill inte bestämma vill bara ge ett tips baybay orkar inte mer klockan är 23:56(hihi) :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 10 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2010 Adobe flash cs3 kan du göra så mycket mer än bara animationer. T.ex spel. Dom flesta online spel här på internet är ju gjort med flash/JAVA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 10 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2010 Då tycker jag Adobe flash cs3.Rekommenderar jag VÄLDIGT mycket, pröva! Där kan man göra nästan allt möjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Titowam Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 Easy GIF Animator, REKOMMENDERAS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.