5FJSKFJSKGJES Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 (redigerat) Skate 1 Battlefield bad company Nhl 08 Nhl 09 GTA IV Mirror's edge Killzone 2 FIFA Steet 3 ratchet & clank: tools of destruction ratchet & clank: quest for booty ratchet & clank: a crack in time eyecreate uncharted 1 uncharted 2 Cod4 Cod waw Coc mw2 battle - for the pacific motorstorm saints row 2 ultimate alliance guitar hero 3 gt5 prologue the elder scrolls iv oblivion brother in arms - hell's highway far cry 2 littlebigplanet Ja, hur mycket tror ni jag kan få av dessa spel :) vill sälja lite spel jag inte använder längre :P? Redigerat 6 Mars 2010 av 2FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 10 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2010 Skate 1 Battlefield bad company Nhl 08 Nhl 09 GTA IV Mirror's edge Killzone 2 FIFA Steet 3 ratchet & clank: tools of destruction ratchet & clank: quest for booty ratchet & clank: a crack in time eyecreate uncharted 1 uncharted 2 Cod4 Cod waw Coc mw2 battle - for the pacific motorstorm saints row 2 ultimate alliance guitar hero 3 gt5 prologue the elder scrolls iv oblivion brother in arms - hell's highway far cry 2littlebigplanet Ja, hur mycket tror ni jag kan få av dessa spel :) vill sälja lite spel jag inte använder längre :P?För alla så kommer du väl upp till 4000 kronor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 10 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2010 Kolla upp det begagnade priset på amazon.co.uk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.