ImbazFuhrer Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 Detta låter för bra för att vara sant, häleri eller? Just joking, men varför säljer du det inte någon annanstans? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offspring9 Skrivet 16 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 Har lagt upp dem på lite andra sidor nu! http://vinden.se/ptm/ads/view/id/730/so-lj...9df0af325ec1f5f Mer info där! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 16 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 Såg ett par spel jag faktiskt skulle vara intresserad av att köpa, dock har jag inga pengar, och försöker spara till GoW3. Hur kan du vara 12 år och ha så många spel, de är helt galet. Du kan ju alltid gå till GAME och panta in dom, om nu spelen är i bra skick. Jag har själv pantat in ca 6-8 spel och fick runt 1200 kroner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 16 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 Såg ett par spel jag faktiskt skulle vara intresserad av att köpa, dock har jag inga pengar, och försöker spara till GoW3. Hur kan du vara 12 år och ha så många spel, de är helt galet. Du kan ju alltid gå till GAME och panta in dom, om nu spelen är i bra skick. Jag har själv pantat in ca 6-8 spel och fick runt 1200 kroner. Beror också på hur gamla eller nya spelen är. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offspring9 Skrivet 16 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 Har några äldre syskon som är galna i spel! Har haft PS3 ett tag också! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offspring9 Skrivet 26 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 Såg ett par spel jag faktiskt skulle vara intresserad av att köpa, dock har jag inga pengar, och försöker spara till GoW3. Hur kan du vara 12 år och ha så många spel, de är helt galet. Du kan ju alltid gå till GAME och panta in dom, om nu spelen är i bra skick. Jag har själv pantat in ca 6-8 spel och fick runt 1200 kroner. Jag är ute efter kontant och inte inbytesvärde och man måste ju vara 18 år för att ta emot kontanter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tintin96 Skrivet 13 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2010 vem skulle vara korkad nog att köpa CoDWaW för 399 kr när man kan köpa det för 200 på GAME Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 13 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2010 Onödig bump, låses. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg