ZeRoZ Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Skrivet 7 Mars 2010 leonar3do är ett program där man gör 3d modeller man ser själv i 3d också ett smakprov: Här är en video tryck Det värkar som en väldigt rolig grej men Den maskinen kostar nog väldigt mycket. Doms sida Vad tycker ni om den här prylen? Citera
Vitdom Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Skrivet 7 Mars 2010 Jag tror nog att detta är den första prylen/programmet som jag har sett, som utnyttjar 3d-teknologin som vi har idag, jag undrade när en sådan skulle komma. Videon som du länkade till är fejkad.. Man kan inte se huvudet utan att se in i bildskärmen med den teknologin som de använder. Men den ger i alla fall en bild av hur det skulle kunna se ut om man tittade in i bildskärmen, med glasögonen, som inte kameran som filmade det har. Citera
ZeRoZ Skrivet 7 Mars 2010 Författare Rapport Skrivet 7 Mars 2010 Jag tror nog att detta är den första prylen/programmet som jag har sett, som utnyttjar 3d-teknologin som vi har idag, jag undrade när en sådan skulle komma. Videon som du länkade till är fejkad.. Man kan inte se huvudet utan att se in i bildskärmen med den teknologin som de använder. Men den ger i alla fall en bild av hur det skulle kunna se ut om man tittade in i bildskärmen, med glasögonen, som inte kameran som filmade det har. Ja det vet jag men det vissar ungefär hur det kan se ut. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.