Nittionio Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Yo. Har en jävla massa leverfläckar i ansiktet/ryggen och är jävligt sugen på att ta bort dem. Har några frågor angående detta. 1: Vad beror det på? Har läst att det beror på om man solar mycket men inte mycket mer. 2: Vad kostar det att ta bort ett par leverfläckar med kniv dvs. 3: Kan man undkomma utan ärr av kniven efteråt? 4: Varför får just jag så jävla många leverfläckar och inte andra? Ingen i min familj har mycket av det. Mina leverfläckar är oftast en brun plupp. Har några som sticker ut men 90% är bara bruna och ser fula ut. Om man blandar tio gulliga leverfläckar i skallen med ett dussin finnar så ser det icke fint ut :( Uppskattar svar snarast! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 (redigerat) 2 - Gratis om du är under 18 år. 3 - Kan bli ett ärr, men inte så värst synligt. * Du bör skynda dig om du vill ta bort leverfläckar för att dem tar inte bort dem under sommaren. Redigerat 7 Mars 2010 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 7 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 (redigerat) 2 - Gratis om du är under 18 år. 3 - Kan bli ett ärr, men inte så värst synligt. mkay, även dem som ser fula ut? Har hört att det är endast dem som kan leda till hudcancer som är gratis. Jepp, man ska inte sola med ärren. Har hört det också. Redigerat 7 Mars 2010 av Nittionio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 (redigerat) 2 - Gratis om du är under 18 år. 3 - Kan bli ett ärr, men inte så värst synligt. mkay, även dem som ser fula ut? Har hört att det är endast dem som kan leda till hudcancer som är gratis. Nej, jag tog bort en leverfläck vid nacken för några månader sedan och det kostade inget. Redigerat 7 Mars 2010 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 7 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 2 - Gratis om du är under 18 år. 3 - Kan bli ett ärr, men inte så värst synligt. mkay, även dem som ser fula ut? Har hört att det är endast dem som kan leda till hudcancer som är gratis. Nej, jag tog bort en leverfläck vid nacken för några månader sedan och det kostade inget. Win :o Gött, grannen fixar det då dirrmode förhoppnings vis B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 2 - Gratis om du är under 18 år. 3 - Kan bli ett ärr, men inte så värst synligt. mkay, även dem som ser fula ut? Har hört att det är endast dem som kan leda till hudcancer som är gratis. Nej, jag tog bort en leverfläck vid nacken för några månader sedan och det kostade inget. Win :o Gött, grannen fixar det då dirrmode förhoppnings vis B) Kan tillägga att det tar bara någon minut att ta bort dem. Bedövning, skalpell, cut cut, done, plåster och hem. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 2 - Gratis om du är under 18 år. 3 - Kan bli ett ärr, men inte så värst synligt. mkay, även dem som ser fula ut? Har hört att det är endast dem som kan leda till hudcancer som är gratis. Nej, jag tog bort en leverfläck vid nacken för några månader sedan och det kostade inget. Win :o Gött, grannen fixar det då dirrmode förhoppnings vis B) Kan tillägga att det tar bara någon minut att ta bort dem. Bedövning, skalpell, cut cut, done, plåster och hem. :) Det går så fort att det känns löjligt. :P Om läkaren försöker säga att du inte behöver ta bort dem så låt bara lite gnällig och lite väl orolig över fläckarna så brukar de ta bort dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 8 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 2 - Gratis om du är under 18 år. 3 - Kan bli ett ärr, men inte så värst synligt. mkay, även dem som ser fula ut? Har hört att det är endast dem som kan leda till hudcancer som är gratis. Nej, jag tog bort en leverfläck vid nacken för några månader sedan och det kostade inget. Win :o Gött, grannen fixar det då dirrmode förhoppnings vis B) Kan tillägga att det tar bara någon minut att ta bort dem. Bedövning, skalpell, cut cut, done, plåster och hem. :) Det går så fort att det känns löjligt. :P Om läkaren försöker säga att du inte behöver ta bort dem så låt bara lite gnällig och lite väl orolig över fläckarna så brukar de ta bort dem. :D Någon som kan svara på fråga 1 och 4? Förstår inte varför jag blir täckt av dessa fläckar alltid mkt mer än andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 (redigerat) 2 - Gratis om du är under 18 år. 3 - Kan bli ett ärr, men inte så värst synligt. mkay, även dem som ser fula ut? Har hört att det är endast dem som kan leda till hudcancer som är gratis. Nej, jag tog bort en leverfläck vid nacken för några månader sedan och det kostade inget. Win :o Gött, grannen fixar det då dirrmode förhoppnings vis B) Kan tillägga att det tar bara någon minut att ta bort dem. Bedövning, skalpell, cut cut, done, plåster och hem. :) Det går så fort att det känns löjligt. :P Om läkaren försöker säga att du inte behöver ta bort dem så låt bara lite gnällig och lite väl orolig över fläckarna så brukar de ta bort dem. :D Någon som kan svara på fråga 1 och 4? Förstår inte varför jag blir täckt av dessa fläckar alltid mkt mer än andra. Här; http://alturl.com/kw2h Skriver en att pigmenten i huden överproducerar och på så vis bildas det fläckar. Redigerat 8 Mars 2010 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 Jag tror inte att man får leverfläckar av att sola, man får det vid födseln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 Jag tror inte att man får leverfläckar av att sola, man får det vid födseln.Lol, nej, det är födelsemärken ;) . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 Jag tror inte att man får leverfläckar av att sola, man får det vid födseln.Lol, nej, det är födelsemärken ;) . Leverfläckar kan växa av solljus, men det ökar inte risken att få fler. Alla leverfläckar är inte födelsemärken, vissa kan man få under puberteten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.