Hoppa till innehåll

Har Ett Litet Problem Med Pappa.


Imagine
 Dela

Rekommendera inlägg

Som sagt, jag har ett problem med min pappa. Jo, han spelar Poker på Facebook, men det värsta är, att han betalar. Han skickar SMS som gör att han får chips. Nu har han betalat över 1000:- Jag vet verkligen inte vad jag ska göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Som sagt, jag har ett problem med min pappa. Jo, han spelar Poker på Facebook, men det värsta är, att han betalar. Han skickar SMS som gör att han får chips. Nu har han betalat över 1000:- Jag vet verkligen inte vad jag ska göra.

Slå honom hårt varje gång han förlorar pengar.

Eller så kan du informera honom att poker på just facebook är facepalm och är mest troligt riggat och fuckat, ska han spela ska han spela på kända sidor som inte har nån piss kod som håller dem uppe. Säg bara att poker på internet är fuckat då många kan hacka sidorna och på olika sätt fuska samt att det kan vara riggat väldigt lätt. Spela på nån kändare sida eller spela inte alls.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Drabbar det er ekonomi eller?

Ingen aning. Men jag har hör mina föräldrar grälat. Och tror de grälade om det.

Har din far ett spelberoende?

 

För Poker på Facebook, ja.

 

När han går eller nåt så kan du väl blockera applikationen?

Han kanske blir sur men han lär väl förstå. eller så pratar du med han.. Öga mot öga.. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mindtwistah

Låt honom spela? Han har förtjänat pengarna och får väl göra vad han vill med dem. Ser ingen anledning till varför du ska lägga dig i, särskilt om det bara handlar om tusen kronor.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Låt honom spela? Han har förtjänat pengarna och får väl göra vad han vill med dem. Ser ingen anledning till varför du ska lägga dig i, särskilt om det bara handlar om tusen kronor.

PRECIS!!! :o

Den där lilla snorungen har inget med sin pappas spelberoende att göra

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...