A16 Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Skrivet 9 Mars 2010 Kolla in min sida! Musik forumet Handlar om musik och sånt (Rock n roll) ;) Citera
Gäst CrazyCake Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Skrivet 9 Mars 2010 Nu är det ju inte så att du har gjort sidan. Därför kan vi inte ge dig kritik. Citera
A16 Skrivet 9 Mars 2010 Författare Rapport Skrivet 9 Mars 2010 swedishforum.net men det är ändå som min sida ;) Citera
Gäst 40200 Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Skrivet 9 Mars 2010 swedishforum.net men det är ändå som min sida ;)Free template från dom, du har bara skrivit litegrann? Och nej det inte din sida. Citera
a09z Skrivet 30 Maj 2010 Rapport Skrivet 30 Maj 2010 kolla min sida kan ladda ner mycket snygga bilder! thekingwebb.mono.net gå in på mono.net så kan du göra en du grabben hur gorde du din sida? bra :D Citera
swagzter Skrivet 31 Maj 2010 Rapport Skrivet 31 Maj 2010 En gratis sida från swedishforum. Hmm, det enda du alltså har gjort är att skrivit in lite text, som för övrigt är felstavat nästan överallt, inte stor bokstav, punkt osv. Och för att vara en färdig design så var den hemskt ful. Citera
A16 Skrivet 6 Juni 2010 Författare Rapport Skrivet 6 Juni 2010 En gratis sida från swedishforum. Hmm, det enda du alltså har gjort är att skrivit in lite text, som för övrigt är felstavat nästan överallt, inte stor bokstav, punkt osv. Och för att vara en färdig design så var den hemskt ful. Just därför jag slutade använda fuska.se Så jävla Noga med vad fan som helst! Ni som fortfarande håller på att kommentera andras stav fel bl.a: SKAFFA ETT LIV! Citera
Gäst Inloggad Skrivet 6 Juni 2010 Rapport Skrivet 6 Juni 2010 Just därför jag slutade SKAFFA ETT LIV! Citera
Gäst nomercy421 Skrivet 7 Juni 2010 Rapport Skrivet 7 Juni 2010 Varför gör du inte ett gratis webhotell på 000webhost.com. Sen laddar du upp phpbb2 / 3 Du slipper du "Gör ett gratis forum på...." reklamen :) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.