Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Gäst CrazyCake
Skrivet

Nu är det ju inte så att du har gjort sidan.

Därför kan vi inte ge dig kritik.

Gäst 40200
Skrivet

swedishforum.net men det är ändå som min sida ;)

Free template från dom, du har bara skrivit litegrann? Och nej det inte din sida.
  • 2 månader senare...
Skrivet

kolla min sida kan ladda ner mycket snygga bilder! thekingwebb.mono.net gå in på mono.net så kan du göra en du grabben hur gorde du din sida? bra :D

Skrivet

En gratis sida från swedishforum. Hmm, det enda du alltså har gjort är att skrivit in lite text, som för övrigt är felstavat nästan överallt, inte stor bokstav, punkt osv. Och för att vara en färdig design så var den hemskt ful.

Skrivet

En gratis sida från swedishforum. Hmm, det enda du alltså har gjort är att skrivit in lite text, som för övrigt är felstavat nästan överallt, inte stor bokstav, punkt osv. Och för att vara en färdig design så var den hemskt ful.

Just därför jag slutade använda fuska.se

Så jävla Noga med vad fan som helst! Ni som fortfarande håller på att kommentera andras stav fel bl.a:

SKAFFA ETT LIV!

Gäst nomercy421
Skrivet

Varför gör du inte ett gratis webhotell på 000webhost.com. Sen laddar du upp phpbb2 / 3

Du slipper du "Gör ett gratis forum på...." reklamen :)

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...