MW2killer Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Hej hej, jag undra vad som är bäst melllan 32-bits elr 64-bits W7? och vad som är bäst när man spelar. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 64 obv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 (redigerat) Har 64-bit på denna och 32-nit på min andra. Går snabbare med 64-bit om du har 4GB ram eller mer! ;) Redigerat 9 Mars 2010 av damnyou Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 vad är skillnaden ? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 http://lmgtfy.com/?q=difference+between+64...perating+system Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 (redigerat) vad är skillnaden ? :) Om du kollar på mitt inlägg fattar du! ;) http://lmgtfy.com/?q=difference+between+64...perating+system Haha, den dära tjänsten är ju fan rolig! :lol: Redigerat 9 Mars 2010 av damnyou Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 64bit, ett spel jag spelar funkar också bara på Windows 7 om det är 64bit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MW2killer Skrivet 9 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Kan nån skicka mig nån sida där det står hur man byter från 32 till 64 snälla, behöver se hur man gör xd elr nån bra youtube sida :D då menar jag på windows 7 ultimate :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Du kan inte bara byta, du måste köpa en ny kopia som är 64 bit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MW2killer Skrivet 9 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 ja asså jag har gjort elr laddat ner xd så har allt nu xd men behöver nån sida där hur man gör o så, så att jag blir säker xd :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 lolwut? Det går INTE att ladda ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MW2killer Skrivet 9 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 jo jag har laddat ner ner w7 build 7600 64-bits o brände till cd så det är som man har köpt, har kollat lite på youtube hur man gör, o dem gjorde så men vill veta mera bara så jag blir säkrare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.