mariofan96 Skrivet 10 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2010 (redigerat) vilken fiende tycker du är svårast i super mario galaxy? själv tycker jag dem som skuter laser och jag inte har en aning om hur man ska besegra. obs! omröstning. Redigerat 10 Mars 2010 av mariofan96 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 10 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2010 de där goombasarna som man inte kan döda genom att snurra är ju jäkla jobbiga :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 10 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2010 Den där som är odödlig tycker jag är rätt irriterande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariofan96 Skrivet 11 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 (redigerat) Den där som är odödlig tycker jag är rätt irriterande.hur ser den ut? :huh: :huh: :huh:okej, omröstningen: 50% på "hjälmgoomba"eller, chagi, och 50% på någon odödlig pajsare Redigerat 11 Mars 2010 av mariofan96 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariofan96 Skrivet 7 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 Varför använder du inte fuska.ses omröstningssystem?2 anledningar: 1.jag kan då inte skriva alla olika fiender eftersom det finns så många, samt2.jag vet inte riktigt hur man gör :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariofan96 Skrivet 5 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2010 nu när smg2 är släppt kan ni även rösta på de fienderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.