Torcida Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 Min kompis gjorde ett msn konto men han glömde sitt lösen. Hur ska man få reda på hur man får tillbaka det. Han sa att jag skulle kontakta supporten och be dom ge mig hans lösen. Komer det att funka eller ej? Vad är deras mail adress(alltså supporten). Vill ha några tips på hur jag kan fixa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X3R13X1Z Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 http://login.live.com/login.srf?wa=wsignin...5&mkt=sv-se Klicka på "Har du glömt ditt lösenord?" under login panelen. Hur lätt som helst. Gick på 15 sek att leta fram genom google. >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 11 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 Har gått in där. Jag skriver in allt och sen så står det att dom kommer att skicka uppgifterna till det kontot som han inte vet lösenordet på.-.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontaxxr Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 Har gått in där. Jag skriver in allt och sen så står det att dom kommer att skicka uppgifterna till det kontot som han inte vet lösenordet på.-.- hahahahha fail Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 När du gör en ny msn så får man skriva in en alternativ epostadress så lösenordet skickas antagligen till den mailen han skrev in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X3R13X1Z Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 (redigerat) Men du kan ju inte skicka uppgifterna till msn adressen som du inte har något lösen till förstår du väl? Det är ju den du skall försöka få fram lösenordet till. =S Som Zhug sagt, du skall skicka till den alternativa emailen, har han inte skrivit in den när han gjorde kontot är det kört. Då får han gör ett nytt konto. Redigerat 12 Mars 2010 av X3R13X1Z Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.