Eftersom att warrior alltid vart den klassen som blivit nerfad till helvetet var enda patch så kom ju den allra värsta, Bladestorm nerfen. Bladestorm beskriver tydligt, Cannot be stopped unless killed, men Deathknights kan deathgrippa en.
Nu så utför dem en nerf på Bladestorm, det går att disarma en warrior som är under effekten av Bladestorm.
Det betyder att Glyph of Bladestorm inte hjälper, då de flesta disarm's är på 1min cd och glyph of bladestorm sänker CD'n till 1,25 min, så nu är Bladestorm värdelöst i arena.
Så till en undran, warriors här, vilken talentbuild kommer vara den mest lämpliga efter patchen?
Dem drar ju bort Revengestunnen för protwarriors men ökar skadan istället, så jag har hört att en del warriors planerar och köra på till improved MS, skippa Wrecking crew och sedan talenta ner till Revenge.
En del planerar på gå Concussion Blow också. Vad tror ni? Har ni hört något om en nice talentbuild som skulle sitta fint?
Jag är jäkligt sugen på Prot PvP själv och har årdnat ett nice vapen åt det, årdnat Black Bruise från ICC 25 Festergut.