Rhino Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 (redigerat) har köpt en slim 120GB, och vill logga in med mitt redan existerande account. men då måste man visa sin birthday. och jag tog bara något. vet ni om man kan se det nån stans, alltså vad man skrev på det? för de skulle verkligen behövas. /(PSN) Lirreboi Redigerat 12 Mars 2010 av Rhino Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 har köpt en slim 120GB, och vill logga in med mitt redan existerande account. men då måste man visa sin birthday. och jag tog bara något. vet ni om man kan se det nån stans, alltså vad man skrev på det? för de skulle verkligen behövas. /(PSN) Lirreboi skriv i rätt forum <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 Anmäl tråden istället för att vara dum. Flyttar till rätt forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 Sorry! Glömde anmäla. Menade inget illa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 Nej står ingenstans! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 har köpt en slim 120GB, och vill logga in med mitt redan existerande account. men då måste man visa sin birthday. och jag tog bara något. vet ni om man kan se det nån stans, alltså vad man skrev på det? för de skulle verkligen behövas. /(PSN) Lirreboi gå in på playstation.se och logga in där, om du kan lösenordet så kan du logga in där och kanske se det, vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2010 "If your age is set wrong, contact Sony and tell them what happened. They will change your age. But if you want to reset your age settings to access more stuff online, you could contact Sony, but they might find out your to young. I would phone them. Go to their website for your region, and if you search contact information or phone number it should bring it up. Make sure it's in the support section!" Taget från Yahoo Answers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 15 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 "If your age is set wrong, contact Sony and tell them what happened. They will change your age. But if you want to reset your age settings to access more stuff online, you could contact Sony, but they might find out your to young. I would phone them. Go to their website for your region, and if you search contact information or phone number it should bring it up. Make sure it's in the support section!" Taget från Yahoo Answers. Okej, kanske ringer dom.. ;p Tack ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.