Torcida Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Skrivet 12 Mars 2010 Jo jag har haft spelet Farcry rätt länge nu men när jag köpte en ny dator så där var det ska vara gräs är det vitt. Har testat att installera drivrutiner men det har inte funkat. Jag har W7 och jag börjar tro att det är det som är felet. Jag tror att jag har installerat drivrutinerna fel, kan någon ge mig en step-to-step guide hur man gör? Mitt grafikkort: nVidia GeForce G210 512 mb Jo att tillägga så har jag laddat ner demos på rockstars hemsida och dom har funkat. Citera
Vitdom Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Skrivet 12 Mars 2010 Vilket operativsystem har du? Windows 7 32-bit Svensk? Windows 7 32-bit Engelsk? Windows 7 64-bit Svensk? Windows 7 64-bit Engelsk? Citera
Torcida Skrivet 12 Mars 2010 Författare Rapport Skrivet 12 Mars 2010 Vilket operativsystem har du? Windows 7 32-bit Svensk? Windows 7 32-bit Engelsk? Windows 7 64-bit Svensk? Windows 7 64-bit Engelsk? 64-bit och sen vet jag inte vilken men den är på svenska Citera
Vitdom Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Skrivet 12 Mars 2010 (redigerat) Då är det den här drivrutinen som du ska ha: http://www.nvidia.co.uk/object/win7_winvis...21_whql_uk.html När du har laddat ner drivrutinen, stäng av alla anti-virus/anti-spyware skydd och avinstallera den gamla drivrutinen. Detta gör du genom att gå in på Lägg till / Ta bort program och väljer NVIDIA Drivers. Efter avinstallationen startar du om datorn. Avaktivera åter igen alla anti-virus/anti-spyware skydd. Nu kör du installationsfilen och följer anvisningarna. Efter installationen så startar du om datorn. Klart! Redigerat 12 Mars 2010 av Vitdom Citera
Torcida Skrivet 12 Mars 2010 Författare Rapport Skrivet 12 Mars 2010 Då är det den här drivrutinen som du ska ha: http://www.nvidia.co.uk/object/win7_winvis...21_whql_uk.html När du har laddat ner drivrutinen, stäng av alla anti-virus/anti-spyware skydd och avinstallera den gamla drivrutinen. Detta gör du genom att gå in på Lägg till / Ta bort program och väljer NVIDIA Drivers. Efter avinstallationen startar du om datorn. Avaktivera åter igen alla anti-virus/anti-spyware skydd. Nu kör du installationsfilen och följer anvisningarna. Efter installationen så startar du om datorn. Klart! OK. Tack nu vet jag att jag gjorde allt fel. Skickar kanske lite FM sen om jag har några. Ska testa det sen. Citera
Torcida Skrivet 12 Mars 2010 Författare Rapport Skrivet 12 Mars 2010 (redigerat) Ska jag ta bort alla tre? klicka på bilden Redigerat 12 Mars 2010 av carloking1 Citera
Torcida Skrivet 12 Mars 2010 Författare Rapport Skrivet 12 Mars 2010 Nej, bara NVIDIA Drivers.Tack! Citera
Torcida Skrivet 12 Mars 2010 Författare Rapport Skrivet 12 Mars 2010 (redigerat) Det funkar inte :( Det kanske är så att spelet är för gammalt. Redigerat 12 Mars 2010 av carloking1 Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.