Ghostbuster9 Skrivet 17 Mars 2010 Författare Rapport Skrivet 17 Mars 2010 Uttrycker mig bättre i den sista meningen: Då här blir det när man berättar: -Jag har varit ihop med en i klassen förstår du. -Vem? -(namnet) -Och varför har aldrig jag fått nån tjej och ingen annan kompis i klassen jag är värdelös. Och så är jag tvungen att berätta hur mycket alla hatar honom. Citera
Hivee Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Skrivet 17 Mars 2010 Då här blir det när man berättar: -Jag har varit ihop med en i klassen förstår du. -Vem? -(namnet) -Och varför har aldrig jag fått nån tjej och ingen annan kompis i klassen jag är värdelös. va Citera
Poesi Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Skrivet 17 Mars 2010 Jag tror han menar att hans kompis gnäller över att han är impopulär när TS berättar att han varit ihop med en i klassen. Citera
Ghostbuster9 Skrivet 17 Mars 2010 Författare Rapport Skrivet 17 Mars 2010 Jag tror han menar att hans kompis gnäller över att han är impopulär när TS berättar att han varit ihop med en i klassen.Japp exakt så står det till! Han brukar säga att han har tappat sin värdighet! Citera
Ghostbuster9 Skrivet 22 Mars 2010 Författare Rapport Skrivet 22 Mars 2010 Snälla ge mig några andra tips hur jag ska göra för att göra så att alla slutar att snacka skit om honom och vara elak mot honom. Så fort nån ser att jag är med honom så springer han/hon iväg och var jag än går så följer han efter mig! Citera
Poesi Skrivet 22 Mars 2010 Rapport Skrivet 22 Mars 2010 Är din vän möjligtvis den nya användaren Anonym007? Citera
Ghostbuster9 Skrivet 23 Mars 2010 Författare Rapport Skrivet 23 Mars 2010 Är din vän möjligtvis den nya användaren Anonym007?Jag har faktiskt ingen aning men jag tror det. Har inte pratat med honom på ett tag! Citera
Ghostbuster9 Skrivet 7 April 2010 Författare Rapport Skrivet 7 April 2010 Anonym007 var min kompis och han blev medlem för att skriva den där tråden om att han var mobbad för att hans föräldrar skulle märka dock ska han byta skola! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.