Gäst DarkLight Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 (redigerat) Jag försöker besegra en bana på Tekken 6, men det är nästan intill omöjligt. Banan heter "Nightmare Train" och det utspelar sig i ett tåg där det kommer fram runt 20 fiender på en och man har ingen chans att besegra de. Jag har testat köpa saker till Alisa och till mig själv, dock inte hittat full health till Alisa. Kört jättemånga gånger om en bana, och har fått småsaker men inte full health till Alisa. Någon som kan hjälpa mig? Redigerat 12 Mars 2010 av DarkLight Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 Exakt vad ska vi kunna hjälpa dig med? Taktiker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 13 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2010 Exakt vad ska vi kunna hjälpa dig med? Taktiker?Undrar jag också över! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 13 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2010 Pröva att googla? Finns alltid nå't. Jag snabbsökte bara på det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 13 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2010 Pröva att googla? Finns alltid nå't. Jag snabbsökte bara på det... Det var inte det jag sökte. Nej, jag vill veta hur man på det enklaste sättet besegrar stagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 13 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2010 Genom att slåss? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 13 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2010 Genom att slåss? :P Japp, det låter mest logiskt. Men tråden kan nu låsas, då jag besegrat banan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 13 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2010 Vad gjorde du för att klara banan? Slogs du? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 13 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2010 Vad gjorde du för att klara banan? Slogs du? ;) Använde missiler faktiskt. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 13 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2010 Well hot damn! :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.