Roserade53 Skrivet 15 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 Bra Zakuza! :) tänkte inte på Rain Dance.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueUmbreon Skrivet 16 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 Bra Zakuza! :) tänkte inte på Rain Dance.. varsågod!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 Annars kan du göra som jag brukar göra...Köp så många revive du har råd med. Gå sen in i E4. Om din pokémon svimmar så väljer du en annan pokémon och tar revive på den pokémonen innan. Du offrar alltså din pokémon. Om du till slut bara har en pokémon kvar så ta revive på en annan innan den andra dör och fortsätt så här så kommer snart Elit fyran vara avklarad :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 Ge Zapdos Ancient Power elr nåt sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 Ge Zapdos Ancient Power elr nåt sånt.Finns det ens som TM och är det verkligen möjligt att lära Zapdos den ? S; Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueUmbreon Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 Ge Zapdos Ancient Power elr nåt sånt.Finns det ens som TM och är det verkligen möjligt att lära Zapdos den ? S; Nej Zapdos kan inte lära sig Acient power i gen I men i gen IV kan den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 Ge Zapdos Ancient Power elr nåt sånt. Finns det ens som TM och är det verkligen möjligt att lära Zapdos den ? S; Nej Zapdos kan inte lära sig Acient power i gen I men i gen IV kan den. Okejs, jag ligger fortfarande kvar på Yellow --> Emerald stadiet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 Just det hehe... Jag är fast i gen 4-träsket men ge den the almighty: Thunder Wave! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg