dennison Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2010 Har tagit alla pengar på alla banor och även på world 9. Vad händer sen? När jag var klar med world 9 så hände inget. Mvh Dennison Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2010 Om du har fem stjärnor på din fil på filväljningsskärmen har du klarat allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariofan96 Skrivet 7 April 2010 Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 (redigerat) Har tagit alla pengar på alla banor och även på world 9. Vad händer sen? När jag var klar med world 9 så hände inget. Mvh Dennison alla svamphusen är nu blåa, vilket betyder att man kan vara där oändligt många gånger. till de röda husen har jag kommit på en lek. i de husen är det memory ungefär, så då kan man turas om att välja en lucka i taget och tar man en lucka så man får ett par vinner man ett poäng, och flest poäng när alla luckor är tagna (eller när ett bowserpar kommer fram) vinner. nu vill jag inte att någon skriver någon kommentar som liknar "LOL vad dåligt" eller "fan vad kasst" eller något Redigerat 7 April 2010 av mariofan96 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.