Killingspree Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Skrivet 15 Mars 2010 (redigerat) Hej jag har lånat fallout 3 av en kompis och nu har jag flytt typ och går runt men jag har ett problem, hur öppnar man inventory? jag har ju pistoler och sånt men jag vill andvända dom. tack i förhand. Redigerat 15 Mars 2010 av Killingspree Citera
Fruktnystan Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Skrivet 15 Mars 2010 Snälla du, har du ens gått igenom tutorialen? Om jag minnds rätt såska det bara på B, samma knapp som i Oblivion. Annars är det väl på Back. Men B känns rätt. Citera
Killingspree Skrivet 15 Mars 2010 Författare Rapport Skrivet 15 Mars 2010 Går inte att quota @Fruktnystan Jag har gått igenom tutorialen och allt kollat kontrollerna, b är den här saken där man kan kolla S.P.E.C.I.A.L och det, back sover man typ jag har till och med gått in på settings och kollat men det står inget om det Citera
Fruktnystan Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Skrivet 15 Mars 2010 Ja, men du lär ju gå åt höger och vänster i menyn (fortfarande B-menyn) med... LB och RB kanske? Det var alldeles för länge sen jag spelade det här spelet. ._. Citera
Gäst Cakeguy Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Skrivet 15 Mars 2010 (redigerat) Hej jag har lånat fallout 3 av en kompis och nu har jag flytt typ och går runt men jag har ett problem, hur öppnar man inventory? jag har ju pistoler och sånt men jag vill andvända dom. tack i förhand. Läs controls? Och du menar öppna Pipboy inte inventory va? :huh: Redigerat 15 Mars 2010 av Cakeguy Citera
Sinclair Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Skrivet 15 Mars 2010 Ta fram din Pip-Boy 3000 genom att trycka på b-knappen. I din så kallade Pip-Boy 3000 så kan du bland annat uppgradera din karaktär och välja vapen. Citera
Killingspree Skrivet 15 Mars 2010 Författare Rapport Skrivet 15 Mars 2010 Ta fram din Pip-Boy 3000 genom att trycka på b-knappen. I din så kallade Pip-Boy 3000 så kan du bland annat uppgradera din karaktär och välja vapen. Tack jag kollade förut på Pip-boyen men hittate det inte förren nu Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.