Gäst 40200 Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 Tjenare! Nån som vill boosta med mig på CoD4? Ifall ni vill: Adda Elite Zcout på XBL och skicka ett meddelande där det står att du vill boosta med mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 Ingen som vill? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 De flesta här ser ner på boostare tror jag. Har förstört otaliga FFA matcher för mig i alla fall. Om du inte är tillräckligt bra för att få det där emblemet, kamouflaget eller titeln så ska du inte ha den heller eftersom det förstör värdet av att ha det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 @ xpliT Haha, nej. De flesta här ser inte ner på boostare. Eftersom de flesta inte har den blekaste aning om vad boosting är, 90% av all boosting görs i lobbys där alla är boostare. Alla är nöjda! =) (För att tillföra något till konversationen kan jag säga att han ville boosta på CoD4, där det inte finns titlar/emblems. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 18 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2010 De flesta här ser ner på boostare tror jag. Har förstört otaliga FFA matcher för mig i alla fall. Om du inte är tillräckligt bra för att få det där emblemet, kamouflaget eller titeln så ska du inte ha den heller eftersom det förstör värdet av att ha det.Hört talas om cage boosting?(eller vad fan det heter). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 18 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2010 De flesta här ser ner på boostare tror jag. Har förstört otaliga FFA matcher för mig i alla fall. Om du inte är tillräckligt bra för att få det där emblemet, kamouflaget eller titeln så ska du inte ha den heller eftersom det förstör värdet av att ha det.Hört talas om cage boosting?(eller vad fan det heter). Har du hört talas om att läsa igenom hela inlägget och inte bara svara på första meningen?Gå in i en Cage match bara då. Inte så jäkla svårt eftersom alla bara vill boosta där. @DonaldDuck Har du någon statistik på det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 18 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2010 De flesta här ser ner på boostare tror jag. Har förstört otaliga FFA matcher för mig i alla fall. Om du inte är tillräckligt bra för att få det där emblemet, kamouflaget eller titeln så ska du inte ha den heller eftersom det förstör värdet av att ha det. Hört talas om cage boosting?(eller vad fan det heter). Har du hört talas om att läsa igenom hela inlägget och inte bara svara på första meningen?Gå in i en Cage match bara då. Inte så jäkla svårt eftersom alla bara vill boosta där. @DonaldDuck Har du någon statistik på det? Jo jag läste hela inlägget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaSvampen Skrivet 18 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2010 hur boostar man? Vad ÄR boosting? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 18 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2010 hur boostar man? Vad ÄR boosting? tex 2 killar som är kompisar kanske och har bestämt att spela med/motvarandra, för att snabbare levla och/eller låsa upp grejer till vapen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 19 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2010 T.ex riot boosting, så är det 8 personer i en SnD lobby, man paras upp i 1A. 1B och så. En skjuter på den andres sköld, byter klass, och får sedan den andra att skjuta på din sköld. 180000xp per timme. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 Ingen som vill boosta med mig? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg