Hoppa till innehåll

Nån Som Vill Boosta?

Gäst 40200

Rekommendera inlägg

Gäst 40200

Tjenare! Nån som vill boosta med mig på CoD4? Ifall ni vill: Adda Elite Zcout på XBL och skicka ett meddelande där det står att du vill boosta med mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

De flesta här ser ner på boostare tror jag. Har förstört otaliga FFA matcher för mig i alla fall. Om du inte är tillräckligt bra för att få det där emblemet, kamouflaget eller titeln så ska du inte ha den heller eftersom det förstör värdet av att ha det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

@ xpliT

Haha, nej. De flesta här ser inte ner på boostare. Eftersom de flesta inte har den blekaste aning om vad boosting är, 90% av all boosting görs i lobbys där alla är boostare. Alla är nöjda! =)

(För att tillföra något till konversationen kan jag säga att han ville boosta på CoD4, där det inte finns titlar/emblems.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst 40200

De flesta här ser ner på boostare tror jag. Har förstört otaliga FFA matcher för mig i alla fall. Om du inte är tillräckligt bra för att få det där emblemet, kamouflaget eller titeln så ska du inte ha den heller eftersom det förstör värdet av att ha det.

Hört talas om cage boosting?(eller vad fan det heter).
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har du hört talas om att läsa igenom hela inlägget och inte bara svara på första meningen?

Gå in i en Cage match bara då. Inte så jäkla svårt eftersom alla bara vill boosta där.

@DonaldDuck Har du någon statistik på det?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst 40200

Har du hört talas om att läsa igenom hela inlägget och inte bara svara på första meningen?

Gå in i en Cage match bara då. Inte så jäkla svårt eftersom alla bara vill boosta där.

@DonaldDuck Har du någon statistik på det?

Jo jag läste hela inlägget.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...