Hoppa till innehåll

Kan Inte Installera Wow


Rekommendera inlägg

Jo jag har nyss köpt wow och kan ej installera.

Vad ska jag göra? När jag stoppar in skivan så händer det inget allt är bara

som vanligt inget ploppar fram och skivan snurrar inte.

Prova en annan skiva, kanske din cd spelare är sönder. Kolla också om datorn är igång.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo jag har nyss köpt wow och kan ej installera.

Vad ska jag göra? När jag stoppar in skivan så händer det inget allt är bara

som vanligt inget ploppar fram och skivan snurrar inte.

Prova en annan skiva, kanske din cd spelare är sönder. Kolla också om datorn är igång.

 

Jag testade ett annat spel och det funkade fint. ;/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Prova först att stoppa in skivan sedan gå till Den här datorn och prova hitta din DVD läsare sedan kan du starta installation där i från.

 

Skivan repad?

Sönder på nåt konstigt sätt?

 

Har du CD-Rom eller DVD-Rom ( vet ej om det spelar nån roll men men. ).

 

Sen köpte du det i affär?

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Prova först att stoppa in skivan sedan gå till Den här datorn och prova hitta din DVD läsare sedan kan du starta installation där i från.

 

Skivan repad?

Sönder på nåt konstigt sätt?

 

Har du CD-Rom eller DVD-Rom ( vet ej om det spelar nån roll men men. ).

 

Sen köpte du det i affär?

1. Jag satte in den och gick till Den här datorn. Men Jag såg inget W symbol då.

 

2. Nope den är hel och fin.

 

3. Vet faktiskt inte hur man kollar sånt. >.<

 

4. Japp

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Brukar stå om det är CD eller DVD läsare om du tar ut skivan och sen går till Den här datorn. ( Även står ibland på själva läsaren)

 

Men funkar det ej så blir det nog att ringa Blizzard eller gå och be om en ny kopia.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Brukar stå om det är CD eller DVD läsare om du tar ut skivan och sen går till Den här datorn. ( Även står ibland på själva läsaren)

 

Men funkar det ej så blir det nog att ringa Blizzard eller gå och be om en ny kopia.

Det är DvD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ladda ner från battle.net. Gör ett acc och registrera spelet så kan du ladda ner det.

Men var det inte någon patch man behövde först? Typ patch 3.3.2 för att kunna starta spelet?

Men jag tror inte att det har något att göra med installering.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ladda ner från battle.net. Gör ett acc och registrera spelet så kan du ladda ner det.

Men var det inte någon patch man behövde först? Typ patch 3.3.2 för att kunna starta spelet?

Men jag tror inte att det har något att göra med installering.

 

Nepp, du får 3.3.3 patchen när du startar hela spelet :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ladda ner från battle.net. Gör ett acc och registrera spelet så kan du ladda ner det.

 

Men var det inte någon patch man behövde först? Typ patch 3.3.2 för att kunna starta spelet?

Men jag tror inte att det har något att göra med installering.

 

Nepp, du får 3.3.3 patchen när du startar hela spelet :)

 

Det ända dryga är att man måste ladda ner ALLA patcher iofs det måste man med skivor också men ladda bara ner från wow-europe.com

[edit] alltså installern

Redigerat av Killingspree
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

jo,jag hitta för ett tag sen en hemsida ladda hem wow från men undrar bara om man inte måste betala varje månad fast man laddat hem från nätet,jag menar blir man liksom inte med i Blizzards register eller nåt

PS.NO COMENTS OF MY AGE

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...