Harold Skrivet 4 April 2010 Rapport Dela Skrivet 4 April 2010 jo,jag hitta för ett tag sen en hemsida ladda hem wow från men undrar bara om man inte måste betala varje månad fast man laddat hem från nätet,jag menar blir man liksom inte med i Blizzards register eller nåt PS.NO COMENTS OF MY AGE jo de motse man fotfanade eftesom du kna lada ne wo w fon blisads hem sida gartis men du mostä endo betlaps. lol 8 år Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teozac Skrivet 4 April 2010 Rapport Dela Skrivet 4 April 2010 ladda ner från hemsidan ;) jo,jag hitta för ett tag sen en hemsida ladda hem wow från men undrar bara om man inte måste betala varje månad fast man laddat hem från nätet,jag menar blir man liksom inte med i Blizzards register eller nåt PS.NO COMENTS OF MY AGE jo de motse man fotfanade eftesom du kna lada ne wo w fon blisads hem sida gartis men du mostä endo betlaps. lol 8 år Offtopic: Win! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 4 April 2010 Rapport Dela Skrivet 4 April 2010 jo,jag hitta för ett tag sen en hemsida ladda hem wow från men undrar bara om man inte måste betala varje månad fast man laddat hem från nätet,jag menar blir man liksom inte med i Blizzards register eller nåt PS.NO COMENTS OF MY AGE Du betalar för gamecardet men inte för att ha spelet installerat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg