Hoppa till innehåll

Steam Lösenord

Rekommendera inlägg

Kan inte logga in på Steam, glömt lösen. Har klickat på glömt lösen och det men när jag fått emailet om min bekräftings

kod och så får jag min ''Secret Question'' fast den är ''What did customer support last reset your passphrase to?'' fattar inte ett skit.

Jag var för mig min secret question var typ min katts namn eller nåt..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Pröva att skriva in din katts namn då?

Fungerar inte det så kan ingen hjälpa dig. Det är ditt ansvar att hålla reda på ditt eget lösenord och din hemliga fråga. Har du spenderat pengar på ditt Steam-konto så ska ditt lösenord/hemliga fråga behandlas som vilken annan värdehandling som helst.

Redigerat av Vitdom
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fungerar inte det så kan ingen hjälpa dig. Det är ditt ansvar att hålla reda på ditt eget lösenord och din hemliga fråga. Har du spenderat pengar på ditt Steam-konto så ska ditt lösenord/hemliga fråga behandlas som vilken annan värdehandling som helst.

Vadå jag har säker spenderat 2000 spänn det måste ju finnas nånting
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Cakeguy

Vadå jag har säker spenderat 2000 spänn det måste ju finnas nånting

Kontakta Valve/Steam då?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du borde fatta att 1:Du måste ringa 2:du kan ha skrivit in fel hotmailadress 3:skriv upp det om du får tillbaka det 4: spara så du loggar bara in på datorn så startas ditt steam. så enkelt var det ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...