RySSEN Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Skrivet 15 Mars 2010 Hej, Laddade just ner nya rsbot och installerade java och allt men när jag trycker på run rs2bot så händer det inget.. Citera
najzzz Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Skrivet 15 Mars 2010 Hej, Laddade just ner nya rsbot och installerade java och allt men när jag trycker på run rs2bot så händer det inget..Har du laddat ner från rsbot.org? i så fall funkar det inte, det har det inte gjort på länge :P Citera
RySSEN Skrivet 16 Mars 2010 Författare Rapport Skrivet 16 Mars 2010 Hej, Laddade just ner nya rsbot och installerade java och allt men när jag trycker på run rs2bot så händer det inget..Har du laddat ner från rsbot.org? i så fall funkar det inte, det har det inte gjort på länge :P Nej det gjorde jag inte, Citera
Killingspree Skrivet 16 Mars 2010 Rapport Skrivet 16 Mars 2010 Hej, Laddade just ner nya rsbot och installerade java och allt men när jag trycker på run rs2bot så händer det inget.. Har du laddat ner från rsbot.org? i så fall funkar det inte, det har det inte gjort på länge :P Nej det gjorde jag inte, För mig med googlade det och provade att sätta igång funkar inte undrar vad det kan bero på Citera
RySSEN Skrivet 16 Mars 2010 Författare Rapport Skrivet 16 Mars 2010 Hej, Laddade just ner nya rsbot och installerade java och allt men när jag trycker på run rs2bot så händer det inget.. Har du laddat ner från rsbot.org? i så fall funkar det inte, det har det inte gjort på länge :P Nej det gjorde jag inte, För mig med googlade det och provade att sätta igång funkar inte undrar vad det kan bero på Startar den inte för dig heller? :o Citera
RySSEN Skrivet 16 Mars 2010 Författare Rapport Skrivet 16 Mars 2010 Tror att det var nån mapp i Documents som hette RSBot. Den ska du ta bort ;)Ne, http://www.rsbot.com/forum/showthread.php?...x-for-Free-Bots Där står det hur du ska göra för att få rsbot att funka. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.