Gäst nomercy421 Skrivet 16 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 Hej, har precis installerat om min dator, windows 7 64-bit (24 tum skärm), jagh ar ett litet problem som är väldigt störande, Det är svart runtom skärmen, liksom så bilden är "mindre" än före ominstallationen.. Jag är jääte tacksam för hjälp, för jag ska på lan snart :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 16 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 Hej, har precis installerat om min dator, windows 7 64-bit (24 tum skärm), jagh ar ett litet problem som är väldigt störande, Det är svart runtom skärmen, liksom så bilden är "mindre" än före ominstallationen.. Jag är jääte tacksam för hjälp, för jag ska på lan snart :( Det kan vara upplösningen prova att ändra det om det inte funkar ändra på skärm inställningarna för på skärmen finns det en knapp tryck på den som inte har ett plus eller minus sen kan du ändra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nomercy421 Skrivet 16 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 (redigerat) Hej, har precis installerat om min dator, windows 7 64-bit (24 tum skärm), jagh ar ett litet problem som är väldigt störande, Det är svart runtom skärmen, liksom så bilden är "mindre" än före ominstallationen.. Jag är jääte tacksam för hjälp, för jag ska på lan snart :( Det kan vara upplösningen prova att ändra det om det inte funkar ändra på skärm inställningarna för på skärmen finns det en knapp tryck på den som inte har ett plus eller minus sen kan du ändra finns inget sånt.. :( nåt annat sätt??? :blink: Redigerat 16 Mars 2010 av nomercy421 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 16 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 Har du omformaterat datorn rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 16 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 Installera drivrutinerna till ditt grafikkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
contra Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 Testa att Auto configurera borde finnas en sån knapp på din bildskärm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nomercy421 Skrivet 19 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2010 Installera drivrutinerna till ditt grafikkort. Tack, så hämskt mycket!!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.