💬
Logga in
Fuska.se

Har Slutat Spela Tv Spel

32 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag har slutat spela tv spel.Vad kan de bero på? Har jag vuxit upp?

Tvärtom, du har vuxit ner.

Svar: Att man slutar spela spel beror troligen på att intresset har minskat, har ingenting med mogenheten att göra.

Ska du säga.Hur mycket gammal är du igentligen?

Och jag har spel som är fotfarande roliga men när jag tänker på dom så jag bara orka fan.

Abo, ja vara mycket gamlare äääään dej aight.

Åhh spelet vara orka fan, då spelet inte vara kul fortfarande, u digg? Sluta kutta forumet pl0x.

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #22
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Enda svaret som finns på din fråga är: Du har blivit så pass lat att du inte ens orkar lyfta kontrollen för att spela spel.

Lat hahaha hur kan jag vara lat så att jag kan inte lyfta kontrolen?När jag kan gå och göra nåt nyttigt men njut bara på av spelandet.Tycker det är så tråkigt nu.

Ja, du har väll tröttnat.

Du har iallafall inte mognat, det märker jag.

Nej jag har nog inte mognat.Jag sa fel men det är bara att jag har bara slutat spela.

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Enda svaret som finns på din fråga är: Du har blivit så pass lat att du inte ens orkar lyfta kontrollen för att spela spel.

Lat hahaha hur kan jag vara lat så att jag kan inte lyfta kontrolen?När jag kan gå och göra nåt nyttigt men njut bara på av spelandet.Tycker det är så tråkigt nu.

Nej jag har nog inte mognat.Jag sa fel men det är bara att jag har bara slutat spela.

Men prova att börja spela igen så kanske du mognar. :medieval:
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Och då är den här tråden nödvändigt för att? Du vill veta varför du slutat? Kom igen.. du vill veta varför du inte är attraherande också, vi kan tyvärr inte svara på det. En av världens mystiska frågor.
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #25

Ok ni behöver inte nånlängre svara på min fråga.

Nivå 4 · Lärling

Du har väl tröttnat på att spela TV-spel och känner att du är för gammal för det nu!

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Du har väl tröttnat på att spela TV-spel och känner att du är för gammal för det nu!

För gammal när man är 13? Jo höger
Nivå 4 · Lärling

hej

↗ till inlägget

hej

tjena?

Y'all postin' in a troll thread.

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Ok ni behöver inte nånlängre svara på min fråga.

Men förfan skärp dig, du måste börja spela annars kommer du aldrig mogna. :angry:
Nivå 4 · Lärling

spelade inte tv-spel på 4-5 år. sen köpte jag ett ps3 för jag var ledsen.

nu är jag inte lika ledsen längre!

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

spelade inte tv-spel på 4-5 år. sen köpte jag ett ps3 för jag var ledsen.

nu är jag inte lika ledsen längre!

Halleluja, Praise the lord!

Kan säga samma sak. Jag köpte en gitarr och jag är inte heller arg.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in