Jag har slutat spela tv spel.Vad kan de bero på? Har jag vuxit upp?
Har Slutat Spela Tv Spel
Du kan ha tröttnat. Iaf så kommer du med all säkerhet börja spela det igen.
↗ till inläggetJag tror inte att jag kommer börja spela igen.Ok spelen har blivit tråkiga men när jag tänker på andra spel som jag ville köpa nu känns det som fan orka det.Du kan ha tröttnat. Iaf så kommer du med all säkerhet börja spela det igen.
När du sitter framför tv:n timmarna du egentligen skulle ägnat åt spel så kommer du inse att det du gör är ännu mer meningslöst och börja igen. Trust me, I've been there.
↗ till inläggetVad fyller den här tråden för mening? Ska vi tala om för dig Varför du har slutat spela TV spel? Om du vuxit upp? Mjoo, kan nog svara på den senare.Jag har slutat spela tv spel.Vad kan de bero på? Har jag vuxit upp?
Nej.
Du kommer börja igen. Köp ett nytt spel och njut av att vara liten.
Är väl inget fel på det, jag har inte gjort det på 3 år säkert.
↗ till inläggetVem fan bryr sig?Jag har slutat spela tv spel.Vad kan de bero på? Har jag vuxit upp?
Du har tröttnat eller så har du inga nya spel att spela så du lägger av.
Och vem fan slutar spela tvspel och säga "jag har vuxit upp"? Jag är stolt att säga att jag fortfarande kör pokemon och diverse n64 spel.
↗ till inläggetÄr väl inget fel på det, jag har inte gjort det på 3 år säkert.
Jaja
↗ till inläggetVad kan det bero på: Vem fan bryr sig? Du har då inte vuxit upp eftersom jag gissar att du är 12 år. (Du hade inte börjat 7:an när du skrev vad du tyckte om skolan).Jag har slutat spela tv spel.Vad kan de bero på? Har jag vuxit upp?
Så du har då inte vuxit upp, min pappa tex: han är 42 år och spelar PS2 och Wii ganska ofta.
När man slutar spela, så börjar man efter två timmar igen.
Det är likadant med rökning, man slutar, man börjar igen.
Du befinner dig förmodligen bara i en tillfällig svacka.
↗ till inläggetVa?När man slutar spela, så börjar man efter två timmar igen.
Dem som har slutat med rökning, Gör nog aldrig det igen.
↗ till inläggetBeror på hur "slutat" är, tror inte trådskaparen menar att han helt quittat. + Att DarkLight skrev "så börjar man efter 2 timmar igen", Så om du säger "NU ska jag sluta röka" så tar du nog en cigg 2 timmar efter ändå.↗ till inläggetVa?När man slutar spela, så börjar man efter två timmar igen.
Dem som har slutat med rökning, Gör nog aldrig det igen.
↗ till inläggetTvärtom, du har vuxit ner.Jag har slutat spela tv spel.Vad kan de bero på? Har jag vuxit upp?
Svar: Att man slutar spela spel beror troligen på att intresset har minskat, har ingenting med mogenheten att göra.
↗ till inläggetSka du säga.Hur mycket gammal är du igentligen?↗ till inläggetTvärtom, du har vuxit ner.Jag har slutat spela tv spel.Vad kan de bero på? Har jag vuxit upp?
Svar: Att man slutar spela spel beror troligen på att intresset har minskat, har ingenting med mogenheten att göra.
Och jag har spel som är fotfarande roliga men när jag tänker på dom så jag bara orka fan.
↗ till inläggetSka du säga.Hur mycket gammal är du igentligen?↗ till inläggetJag har slutat spela tv spel.Vad kan de bero på? Har jag vuxit upp?
Tvärtom, du har vuxit ner.
Och jag har spel som är fotfarande roliga men när jag tänker på dom så jag bara orka fan.
Läste du ens spoilern?
Man blir inte vuxen bara för att man slutar spela.. vet om en massa jävla personer som spelar och är rätt gamla.
Enda svaret som finns på din fråga är: Du har blivit så pass lat att du inte ens orkar lyfta kontrollen för att spela spel.
↗ till inläggetLat hahaha hur kan jag vara lat så att jag kan inte lyfta kontrolen?När jag kan gå och göra nåt nyttigt men njut bara på av spelandet.Tycker det är så tråkigt nu.Enda svaret som finns på din fråga är: Du har blivit så pass lat att du inte ens orkar lyfta kontrollen för att spela spel.
↗ till inläggetJa, du har väll tröttnat.↗ till inläggetLat hahaha hur kan jag vara lat så att jag kan inte lyfta kontrolen?När jag kan gå och göra nåt nyttigt men njut bara på av spelandet.Tycker det är så tråkigt nu.Enda svaret som finns på din fråga är: Du har blivit så pass lat att du inte ens orkar lyfta kontrollen för att spela spel.
Du har iallafall inte mognat, det märker jag.
↗ till inläggetMen snälla nörd om du är så negativ svara inte på mina inlägg.↗ till inläggetJag har slutat spela tv spel.Vad kan de bero på? Har jag vuxit upp?
Vad kan det bero på: Vem fan bryr sig? Du har då inte vuxit upp eftersom jag gissar att du är 12 år. (Du hade inte börjat 7:an när du skrev vad du tyckte om skolan).
Så du har då inte vuxit upp, min pappa tex: han är 42 år och spelar PS2 och Wii ganska ofta.
360Xbox vs. ps3games, Clash of the Titans! Who will win? The slim and pro Xbox or the nice and sexy PS3, See next in "Xbox or PS3, Which is most geek console?"
↗ till inläggetQuote For Truth!Ja, du har väll tröttnat.Du har iallafall inte mognat, det märker jag.