Ratchet Skrivet 19 April 2004 Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 Min kompis och jag har kört fast på det uppdraget som går ut på att ställa till kaos i staden. Har nån ett tipps på hur man skall göra för att klara det utan fusk? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 köp en massa vapen eller ta en pansarvagn och kör över alla! B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 för att få pansarvagnen samla 80 hidden packs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
egget91 Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 steg 1: köp uzi med mycket amunition. så stark uzi som möjligt. sen är det bara att ta en cykel och göra drive by.du ska skjuta när du sitter på cykeln. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 20 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 (redigerat) Tack så mycket! Nu skall jag spränga Vice City!!! (Staden alltså inte spelet!!!) B) Redigerat 20 April 2004 av Ratchet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 21 April 2004 Rapport Dela Skrivet 21 April 2004 steg 1: köp uzi med mycket amunition. så stark uzi som möjligt. sen är det bara att ta en cykel och göra drive by.du ska skjuta när du sitter på cykeln. det finns inga cyklar i vice city... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 21 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2004 Jag trodde att egget91 menade motorcyklar! :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg