a09z Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 Hej! vett inte hur man gör en egena bana på cs 1.6 kan någon detta så jag kan skapa en klan den som hjälper mig med detta får vara med kommer ta upp det sen också då :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 Varför behöver du göra cs banor för att skapa en klan? Men du skaffar ett program som heter Valve hammer edition. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 Varför behöver du göra cs banor för att skapa en klan? Men du skaffar ett program som heter Valve hammer edition.Tror att han menar server. Om du menar server, Så finns det en massa guider. Om du menar bana, Så skaffar du Valve hammer editor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
a09z Skrivet 17 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 Varför behöver du göra cs banor för att skapa en klan? Men du skaffar ett program som heter Valve hammer edition.Tror att han menar server. Om du menar server, Så finns det en massa guider. Om du menar bana, Så skaffar du Valve hammer editor. sorry alla menade server tack!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 hur skaffar man valve hammer edition Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 (redigerat) hur skaffar man valve hammer edition Följ min guide: http://www.fuska.se/forum/index.php?showtopic=99061 Tyvärr så går den inte igenom HUR man gör en bana, då jag inte är särskilt bra på det själv. För att veta hur man gör banor med Valve Hammer Editor så sök på Google, det brukar komma upp bra sidor. sorry alla menade server tack!!Följ min guide: http://www.fuska.se/forum/index.php?showtopic=62416 Den går igenom nästan allt du kan tänkas använda. Men på 10# så ska det vara "C:\Min css server\hlds.exe" Läs endast informationen nedan om du inte använder programmet som jag skapat! ----------------------------------- Gör så att på #5 så skriver du detta istället HldsUpdateTool.exe -command update -game "cstrike" -dir "C:\Min cs server" Redigerat 21 Mars 2010 av Vitdom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mansingman Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 Skriva bara sv_lan 0 , sv_airacceration 100 någt, så kan dina kompisar + (andra från Sverige, fattar nt varför) joina dig och din server!! B) B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 17 April 2010 Rapport Dela Skrivet 17 April 2010 Skriva bara sv_lan 0 , sv_airacceration 100 någt, så kan dina kompisar + (andra från Sverige, fattar nt varför) joina dig och din server!! B) B)Say what?Vad fan har airaccerlation med servern att göra? Han måste också öppna sin port. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg